Univerzális menü

Sachs futómű rugó 338mm

BMW 3
Cikkszám: 993 255
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1328122
1 munkanap alatt beszerezhető 10+ db.
Bolti ár:
19 250 Ft
-9%
Online ár:
17 500 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 15:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól; 15:00 után leadott rendelés esetén 3 munkanap múlva lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanygok folyadékok elektromos alkatrészek visszáruzása nem lehetséges. A visszáruzandó tételeket sérülés mentes eredeti csomagolásban hat napon belül vesszük vissza. Cseredarabok mechanikai sérülés mentesen tisztán gyári csomagolásban visszáruzhatóak. (219)

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (6767376)
BMW (31 33 6 767 375)
BMW (31 33 6 767 376)
BMW (6767375)


További olvasom
Jellemző méret
AC-SL
Hossz [mm]
338
Külső átmérő [mm]
142
Átmérő [mm]
11,5
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

316 d Dízel 1995 85kW (116LE) 1995ccm N47 D20 C 33386

316 i Benzin 1596 85kW (115LE) 1596ccm N45 B16 AN45 B16 AC 27555

316 i Benzin 1599 90kW (122LE) 1599ccm N43 B16 AN43 B16 AA 30905

318 d Dízel 1995 100kW (136LE) 1995ccm N47 D20 AN47 D20 C 5768

318 d Dízel 1995 105kW (143LE) 1995ccm N47 D20 AN47 D20 C 25466

318 d Dízel 1995 90kW (122LE) 1995ccm M47 D20 (204D4) 18967

318 i Benzin 1995 105kW (143LE) 1995ccm N43 B20 A 25465

318 i Benzin 1995 95kW (129LE) 1995ccm N46 B20 B 18966

320 d Dízel 1995 110kW (150LE) 1995ccm M47 D20 (204D4) 19953

320 d Dízel 1995 120kW (163LE) 1995ccm M47 D20 (204D4)N47 D20 AN47 D20 C 18452

320 d Dízel 1995 130kW (177LE) 1995ccm N47 D20 AN47 D20 C 25471

320 d Dízel 1995 135kW (184LE) 1995ccm N47 D20 C 33387

320 i Benzin 1995 110kW (150LE) 1995ccm N46 B20 BN46 B20 BDN46 B20 CN46 B20 CB 18449

320 i Benzin 1995 125kW (170LE) 1995ccm N43 B20 A 25470

323 i Benzin 2497 130kW (177LE) 2497ccm N52 B25 AN52 B25 BN52 B25 BEN52 B25 BF 28018

325 i Benzin 2497 160kW (218LE) 2497ccm N52 B25 AN52 B25 BN52 B25 BF 18450

325 i Benzin 2996 160kW (218LE) 2996ccm N53 B30 A 25468

330 i Benzin 2996 190kW (258LE) 2996ccm N52 B30 AN52 B30 BF 18451

318 i Benzin 1995 105kW (143LE) 1995ccm N43 B20 A 12476

320 i Benzin 1995 125kW (170LE) 1995ccm N43 B20 A 22535

325 i Benzin 2497 160kW (218LE) 2497ccm N52 B25 A 22957

320 d Dízel 1995 130kW (177LE) 1995ccm N47 D20 AN47 D20 C 22534

320 d Dízel 1995 135kW (184LE) 1995ccm N47 D20 C 33392

320 i Benzin 1995 125kW (170LE) 1995ccm N43 B20 A 22533

325 i Benzin 2497 160kW (218LE) 2497ccm N52 B25 AN52 B25 AFN52 B25 BF 19919

325 i Benzin 2996 160kW (218LE) 2996ccm N53 B30 A 25483

330 i Benzin 2996 200kW (272LE) 2996ccm N52 B30 AN52 B30 AFN52 B30 BF 19920

316 d Dízel 1995 85kW (116LE) 1995ccm N47 D20 C 11145

316 i Benzin 1599 90kW (122LE) 1599ccm N43 B16 AA 30910

318 d Dízel 1995 100kW (136LE) 1995ccm N47 D20 AN47 D20 C 3980

318 d Dízel 1995 105kW (143LE) 1995ccm N47 D20 AN47 D20 C 25475

318 d Dízel 1995 90kW (122LE) 1995ccm M47 D20 (204D4) 19298

318 i Benzin 1995 100kW (136LE) 1995ccm N46 B20 B 10780

318 i Benzin 1995 105kW (143LE) 1995ccm N43 B20 A 25474

318 i Benzin 1995 95kW (129LE) 1995ccm N46 B20 B 19299

320 d Dízel 1995 120kW (163LE) 1995ccm M47 D20 (204D4)N47 D20 AN47 D20 C 18761

320 d Dízel 1995 130kW (177LE) 1995ccm N47 D20 AN47 D20 C 25482

320 d Dízel 1995 135kW (184LE) 1995ccm N47 D20 C 33389

320 i Benzin 1995 110kW (150LE) 1995ccm N46 B20 BN46 B20 C 18758

320 i Benzin 1995 125kW (170LE) 1995ccm N43 B20 A 25476

323 i Benzin 2497 130kW (177LE) 2497ccm N52 B25 A 28020

325 i Benzin 2497 160kW (218LE) 2497ccm N52 B25 A 18759

325 i Benzin 2996 155kW (211LE) 2996ccm N53 B30 A 3536

325 i Benzin 2996 160kW (218LE) 2996ccm N53 B30 A 25480

330 i Benzin 2996 190kW (258LE) 2996ccm N52 B30 A 18760

330 i Benzin 2996 200kW (272LE) 2996ccm N53 B30 A 25478

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom