Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb hátsótengely,tömítéssel

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-117895
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1341027
2 munkanap alatt beszerezhető 10+ db.
Bolti ár:
7 430 Ft
-17%
Online ár:
6 190 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 11:00-ig leadott rendelés másnap; 11:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 11:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 11:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést másnap; 11:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (33)

Termékfotó
Meyle támcsapágy gólyaláb hátsótengely,golyóscsapágy nélkül,tömítéssel
Gyártó: MEYLE
Cikkszám: 300 335 9102/HD
Kártyaszám: 1301095
22
4 440 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Erősített kivitel:
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Tömítéssel
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Gördülőcsapágyra nincs szükség
Szűkített készlet:
a páros csere javasolt:
Szükséges darabszám:
2
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb gumi/fém,hátsó tengely bal,hátsó tengely jobb
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 21090
Kártyaszám: 1341029
15
4 210 Ft-tól
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal:
Hátsó tengely jobb
Tömeg [kg]:
0,209
OE-számhoz:
33 52 6 779 670
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Beépítési oldal:
hátsótengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Szervizinformáció figyelembe veendő:
Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb gumi/fém,hátsó tengely bal,hátsó tengely jobb
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 21091
Kártyaszám: 1341030
14
4 410 Ft-tól
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal:
Hátsó tengely jobb
Tömeg [kg]:
0,235
OE-számhoz:
33 52 6 779 670 S1
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Tömítéssel
Beépítési oldal:
hátsótengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Szerelőanyaggal
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
rögzítő anyaggal
Szervizinformáció figyelembe veendő:
Termékfotó
Lemförder támcsapágy gólyaláb hátsó tengely bal,hátsó tengely jobb
Gyártó: LEMFÖRDER
Cikkszám: 25853 01
Kártyaszám: 1341031
10
4 550 Ft-tól
Tengelyenként:
2
Beépítési oldal:
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal:
Hátsó tengely jobb
OE-számhoz:
33 50 4 035 931
OE-számhoz:
33 52 6 754 096
OE-számhoz:
33 52 6 779 670
OE-számhoz:
4 035 931
OE-számhoz:
6 754 096
OE-számhoz:
6 779 670
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Gördülőcsapágyra nincs szükség
Termékfotó
Sachs támcsapágy gólyaláb hátsó tengely bal,hátsó tengely jobb
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 802 177
Kártyaszám: 1341033
9
4 880 Ft-tól
Tengelyenként:
2
Beépítési oldal:
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal:
Hátsó tengely jobb
OE-számhoz:
33 50 4 035 931
OE-számhoz:
33 52 6 754 096
OE-számhoz:
33 52 6 779 670
OE-számhoz:
4 035 931
OE-számhoz:
6 754 096
OE-számhoz:
6 779 670
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Gördülőcsapágyra nincs szükség
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (33 52 6 754 096)
BMW (33 52 6 779 670)


További olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info
Tömítéssel
Tovább olvasom

318 Ci Benzin 1995 105kW (143LE) 1995ccm N42 B20 AN46 B20 A 16327

318 Ci Benzin 1995 110kW (150LE) 1995ccm N46 B20 AN46 B20 C 19334

320 Cd Dízel 1995 110kW (150LE) 1995ccm M47 D20 (204D4) 18288

320 Ci Benzin 2171 125kW (170LE) 2171ccm M54 B22 (226S1) 15450

323 Ci Benzin 2494 125kW (170LE) 2494ccm M52 B25 (256S4) 14397

325 Ci Benzin 2494 141kW (192LE) 2494ccm M54 B25 (256S5) 15451

330 Cd Dízel 2993 150kW (204LE) 2993ccm M57 D30 (306D2) 19301

330 Ci Benzin 2979 170kW (231LE) 2979ccm M54 B30 (306S3) 14926

3.0 si Benzin 2996 195kW (265LE) 2996ccm N52 B30 A 19300

2.0 i Benzin 1995 110kW (150LE) 1995ccm N46 B20 B 18561

2.2 i Benzin 2171 125kW (170LE) 2171ccm M54 B22 (226S1) 17830

2.5 i Benzin 2494 141kW (192LE) 2494ccm M54 B25 (256S5) 16829

2.5 i Benzin 2497 130kW (177LE) 2497ccm N52 B25 A 19258

2.5 si Benzin 2497 160kW (218LE) 2497ccm N52 B25 A 19259

3.0 i Benzin 2979 170kW (231LE) 2979ccm M54 B30 (306S3) 16828

3.0 si Benzin 2996 195kW (265LE) 2996ccm N52 B30 AN52 B30 BF 19260

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom