Powered by Smartsupp BMW 3 2000-2007 kabrió (E46) hátsótengely torony csapágy gólyaláb
Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb hátsótengely,tömítéssel

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-117895
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1341027
2 munkanap alatt beszerezhető 10 db.
Bolti ár:
9 300 Ft
-17%
Online ár:
7 750 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Meyle támcsapágy gólyaláb hátsótengely,golyóscsapágy nélkül,tömítéssel
Gyártó: MEYLE
Cikkszám: 300 335 9102/HD
Kártyaszám: 1301095
30
4 490 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Erősített kivitel:
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Tömítéssel
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Gördülőcsapágyra nincs szükség
Szűkített készlet:
a páros csere javasolt:
Szükséges darabszám:
2
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb gumi/fém,hátsó tengely bal,hátsó tengely jobb
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 21090
Kártyaszám: 1341029
20
4 000 Ft-tól
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal:
Hátsó tengely jobb
Tömeg [kg]:
0,209
OE-számhoz:
33 52 6 779 670
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Beépítési oldal:
hátsótengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Szervizinformáció figyelembe veendő:
Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb gumi/fém,hátsó tengely bal,hátsó tengely jobb
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 21091
Kártyaszám: 1341030
18
4 380 Ft-tól
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal:
Hátsó tengely jobb
Tömeg [kg]:
0,235
OE-számhoz:
33 52 6 779 670 S1
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Tömítéssel
Beépítési oldal:
hátsótengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Szerelőanyaggal
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
rögzítő anyaggal
Szervizinformáció figyelembe veendő:
Termékfotó
Lemförder támcsapágy gólyaláb hátsó tengely bal,hátsó tengely jobb
Gyártó: LEMFÖRDER
Cikkszám: 25853 01
Kártyaszám: 1341031
13
5 120 Ft-tól
Tengelyenként:
2
Beépítési oldal:
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal:
Hátsó tengely jobb
OE-számhoz:
33 50 4 035 931
OE-számhoz:
33 52 6 754 096
OE-számhoz:
33 52 6 779 670
OE-számhoz:
4 035 931
OE-számhoz:
6 754 096
OE-számhoz:
6 779 670
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Gördülőcsapágyra nincs szükség
Termékfotó
Sachs támcsapágy gólyaláb hátsó tengely bal,hátsó tengely jobb
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 802 177
Kártyaszám: 1341033
12
4 720 Ft-tól
Tengelyenként:
2
Beépítési oldal:
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal:
Hátsó tengely jobb
OE-számhoz:
33 50 4 035 931
OE-számhoz:
33 52 6 754 096
OE-számhoz:
33 52 6 779 670
OE-számhoz:
4 035 931
OE-számhoz:
6 754 096
OE-számhoz:
6 779 670
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Gördülőcsapágyra nincs szükség
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (33 52 6 754 096)
BMW (33 52 6 779 670)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info
Tömítéssel
Tovább olvasom

M3 benzin (3.2 24V 252kw 343LE 3246ccm) Eng.code: S54B32(326S4) Type id: 14776

318 Ci benzin (2.0 16V 105kw 143LE 1995ccm) Eng.code: N42B20A,N46B20A Type id: 16327

318 Ci benzin (2.0 16V 110kw 150LE 1995ccm) Eng.code: N46B20A,N46B20C Type id: 19334

320 Cd diesel (2.0 16V 110kw 150LE 1995ccm) Eng.code: M47D20(204D4) Type id: 18288

320 Ci benzin (2.2 24V 125kw 170LE 2171ccm) Eng.code: M54B22(226S1) Type id: 15450

323 Ci benzin (2.5 24V 125kw 170LE 2494ccm) Eng.code: M52B25(256S4) Type id: 14397

325 Ci benzin (2.5 24V 141kw 192LE 2494ccm) Eng.code: M54B25(256S5) Type id: 15451

330 Cd diesel (3.0 24V 150kw 204LE 2993ccm) Eng.code: M57D30(306D2) Type id: 19301

330 Ci benzin (3.0 24V 170kw 231LE 2979ccm) Eng.code: M54B30(306S3) Type id: 14926

2.0 i benzin (2.0 16V 110kw 150LE 1995ccm) Eng.code: N46B20B Type id: 18561

2.2 i benzin (2.2 24V 125kw 170LE 2171ccm) Eng.code: M54B22(226S1) Type id: 17830

2.5 i benzin (2.5 24V 130kw 177LE 2497ccm) Eng.code: N52B25A Type id: 19258

2.5 i benzin (2.5 24V 141kw 192LE 2494ccm) Eng.code: M54B25(256S5) Type id: 16829

2.5 si benzin (2.5 24V 160kw 218LE 2497ccm) Eng.code: N52B25A Type id: 19259

3.0 i benzin (3.0 24V 170kw 231LE 2979ccm) Eng.code: M54B30(306S3) Type id: 16828

3.0 si benzin (3.0 24V 195kw 265LE 2996ccm) Eng.code: N52B30A,N52B30BF Type id: 19260

3.0 si benzin (3.0 24V 195kw 265LE 2996ccm) Eng.code: N52B30A,N52B30BF Type id: 19300

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom