Powered by Smartsupp BMW 5 1995-2003 (E39) első tengely bal első tengely jobb torony csapágy gólyaláb
Univerzális menü

Sachs támcsapágy gólyaláb első tengely bal,első tengely jobb

BMW 5 2.9 dízel,5 3.0 benzin,5 3.5 benzin,5 4.4 benzin,5 4.9 benzin
Cikkszám: 802 056
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1353258
Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb gumi/fém,első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 14922
Kártyaszám: 1353245
26
9 571 Ft-tól
Vastagság [mm]:
66
Magasság [mm]:
66
Belső átmérő [mm]:
16
Külső átmérő [mm]:
62
Külső átmérő [mm]:
154
Külső menet mérete:
M8 x 1,25
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tömeg [kg]:
0,423
OE-számhoz:
31 33 1 091 708
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Beépítési oldal:
elsőtengely
Szervizinformáció figyelembe veendő:
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (31 33 1 091 708)
BMW (1091708)


Tovább olvasom
Tengelyenként
2
Beépítési oldal
Első tengely bal
Beépítési oldal
Első tengely jobb
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2
golyóscsapágy nélkül
OE-számhoz
1 091 708
OE-számhoz
31 33 1 091 708
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

530 d diesel (2.9 24V 135kw 184LE 2926ccm) Eng.code: M57D30(306D1) Type id: 10025

530 d diesel (2.9 24V 142kw 193LE 2926ccm) Eng.code: M57D30(306D1) Type id: 15267

530 i benzin (3.0 24V 170kw 231LE 2979ccm) Eng.code: M54B30(306S3) Type id: 15271

535 i benzin (3.5 32V 173kw 235LE 3498ccm) Eng.code: M62B35(358S1) Type id: 5545

535 i benzin (3.5 32V 180kw 245LE 3498ccm) Eng.code: M62B35(358S2) Type id: 13088

540 i benzin (4.4 32V 210kw 286LE 4398ccm) Eng.code: M62B44(448S1),M62B44(448S2) Type id: 5404

M5 benzin (4.9 32V 294kw 400LE 4941ccm) Eng.code: S62B50(508S1) Type id: 10300

540 i benzin (4.4 32V 210kw 286LE 4398ccm) Eng.code: M62B44(448S1),M62B44(448S2) Type id: 7748

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom