Powered by Smartsupp BMW 5 1995-2003 (E39) elsőtengely torony csapágy gólyaláb
Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-224425
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1354730
Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb gumi/fém,első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 14922
Kártyaszám: 1353245
26
9 571 Ft-tól
Vastagság [mm]:
66
Magasság [mm]:
66
Belső átmérő [mm]:
16
Külső átmérő [mm]:
62
Külső átmérő [mm]:
154
Külső menet mérete:
M8 x 1,25
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tömeg [kg]:
0,423
OE-számhoz:
31 33 1 091 708
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Beépítési oldal:
elsőtengely
Szervizinformáció figyelembe veendő:
Termékfotó
Lemförder támcsapágy gólyaláb első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: LEMFÖRDER
Cikkszám: 21808 01
Kártyaszám: 1353247
11
12 526 Ft-tól
Tengelyenként:
2
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
OE-számhoz:
1 091 708
OE-számhoz:
31 33 1 091 708
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Metalcaucho támcsapágy gólyaláb elsőtengely
Gyártó: METALCAUCHO
Cikkszám: 05826
Kártyaszám: 1353250
9
11 826 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Vastagság [mm]:
66
Tömeg [kg]:
0,43
Külső menet [mm]:
M 8 x 1,25
Belső átmérő [mm]:
16
Külső átmérő [mm]:
153,5
Külső átmérő [mm]:
62
Tömeg [g]:
430
Termékfotó
Sachs támcsapágy gólyaláb első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 802 056
Kártyaszám: 1353258
9
12 536 Ft-tól
Tengelyenként:
2
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
OE-számhoz:
1 091 708
OE-számhoz:
31 33 1 091 708
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

535 i benzin (3.5 32V 173kw 235LE 3498ccm) Eng.code: M62B35(358S1) Type id: 5545

535 i benzin (3.5 32V 180kw 245LE 3498ccm) Eng.code: M62B35(358S2) Type id: 13088

540 i benzin (4.4 32V 210kw 286LE 4398ccm) Eng.code: M62B44(448S1),M62B44(448S2) Type id: 5404

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom