Powered by Smartsupp BMW 5 2009-2016 (F10) hátsótengely torony csapágy gólyaláb
Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-300402
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1366416
2 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
20 020 Ft
-12%
Online ár:
17 560 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb aluöntvény,gumi,hátsó tengely bal
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 47742
Kártyaszám: 1366426
27
11 040 Ft-tól
Belső átmérő [mm]:
12
Anyag:
Aluöntvény
Anyag:
Gumi
Beépítési oldal:
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal:
Hátsó tengely jobb
Tömeg [kg]:
0,54
OE-számhoz:
33 50 6 775 735
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Beépítési oldal:
hátsótengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Anyag:
Gumi/fém
Szervizinformáció figyelembe veendő:
Termékfotó
Monroe támcsapágy gólyaláb csapágy nélkül
Gyártó: MONROE
Cikkszám: MK397
Kártyaszám: 1366447
22
17 720 Ft-tól
Tömeg [kg]:
0,401
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Garancia:
5 év garancia
Csomagolási hossz [cm]:
13,2
Csomagolási szélesség [cm]:
11
Csomagolási magasság [cm]:
10,7
Termékfotó
Sachs támcsapágy gólyaláb hátsó tengely bal,hátsó tengely jobb
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 802 519
Kártyaszám: 1369305
9
11 650 Ft-tól
Beépítési oldal:
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal:
Hátsó tengely jobb
Tengelyenként:
2
OE-számhoz:
33 50 6 775 735
OE-számhoz:
6 775 735
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Gördülőcsapágyra nincs szükség
További termékek
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

518 d diesel (2.0 16V 100kw 136LE 1995ccm) Eng.code: B47D20A,N47D20C Type id: 116690

518 d diesel (2.0 16V 105kw 143LE 1995ccm) Eng.code: N47D20C Type id: 59795

518 d diesel (2.0 16V 110kw 150LE 1995ccm) Eng.code: B47D20A Type id: 106457

520 d diesel (2.0 16V 120kw 163LE 1995ccm) Eng.code: B47D20A,N47D20C Type id: 116680

520 d diesel (2.0 16V 135kw 184LE 1995ccm) Eng.code: N47D20C Type id: 33010

520 d diesel (2.0 16V 140kw 190LE 1995ccm) Eng.code: B47D20A Type id: 106458

520 d diesel (2.0 16V 147kw 200LE 1995ccm) Eng.code: N47D20C Type id: 123192

520 d diesel (2.0 16V 155kw 211LE 1995ccm) Eng.code: B47D20A Type id: 123196

520 d xDrive diesel (2.0 16V 120kw 163LE 1995ccm) Eng.code: B47D20A Type id: 116693

520 d xDrive diesel (2.0 16V 135kw 184LE 1995ccm) Eng.code: N47D20C Type id: 59782

520 d xDrive diesel (2.0 16V 140kw 190LE 1995ccm) Eng.code: B47D20A Type id: 106459

520 d xDrive diesel (2.0 16V 147kw 200LE 1995ccm) Eng.code: N47D20C Type id: 123193

520 d xDrive diesel (2.0 16V 155kw 211LE 1995ccm) Eng.code: B47D20A Type id: 123197

520 i benzin (2.0 16V 120kw 163LE 1997ccm) Eng.code: N20B20A,N20B20B Type id: 4736

520 i benzin (2.0 16V 135kw 184LE 1997ccm) Eng.code: N20B20A,N20B20B Type id: 11832

523 i benzin (3.0 24V 150kw 204LE 2996ccm) Eng.code: N53B30A Type id: 33006

525 d diesel (2.0 16V 155kw 211LE 1995ccm) Eng.code: N47D20D Type id: 4515

525 d diesel (2.0 16V 160kw 218LE 1995ccm) Eng.code: N47D20D Type id: 11836

525 d diesel (3.0 24V 150kw 204LE 2993ccm) Eng.code: N57D30A Type id: 33011

525 d xDrive diesel (2.0 16V 155kw 211LE 1995ccm) Eng.code: N47D20D Type id: 4418

525 d xDrive diesel (2.0 16V 160kw 218LE 1995ccm) Eng.code: N47D20D Type id: 11837

528 i benzin (2.0 16V 180kw 245LE 1997ccm) Eng.code: N20B20A Type id: 11833

528 i benzin (3.0 24V 190kw 258LE 2996ccm) Eng.code: N53B30A Type id: 33007

528 i xDrive benzin (2.0 16V 180kw 245LE 1997ccm) Eng.code: N20B20A Type id: 11834

530 d diesel (3.0 24V 180kw 245LE 2993ccm) Eng.code: N57D30A Type id: 33012

530 d diesel (3.0 24V 190kw 258LE 2993ccm) Eng.code: N57D30A Type id: 11838

530 d diesel (3.0 24V 210kw 286LE 2993ccm) Eng.code: N57D30A Type id: 117349

530 d xDrive diesel (3.0 24V 190kw 258LE 2993ccm) Eng.code: N57D30A Type id: 11853

530 d xDrive diesel (3.0 24V 210kw 286LE 2993ccm) Eng.code: N57D30A Type id: 117351

530 i benzin (3.0 24V 190kw 258LE 2996ccm) Eng.code: N52B30A,N52B30AF,N52B30BF Type id: 125102

530 i benzin (3.0 24V 200kw 272LE 2996ccm) Eng.code: N53B30A Type id: 11835

535 d diesel (3.0 24V 220kw 299LE 2993ccm) Eng.code: N57D30B Type id: 33764

535 d diesel (3.0 24V 230kw 313LE 2993ccm) Eng.code: N57D30B Type id: 11854

535 d xDrive diesel (3.0 24V 230kw 313LE 2993ccm) Eng.code: N57D30B Type id: 11855

535 i benzin (3.0 24V 225kw 306LE 2979ccm) Eng.code: N55B30A Type id: 33008

535 i benzin (3.0 24V 240kw 326LE 2979ccm) Eng.code: N55B30A Type id: 107908

535 i xDrive benzin (3.0 24V 225kw 306LE 2979ccm) Eng.code: N55B30A Type id: 10483

535 i xDrive benzin (3.0 24V 240kw 326LE 2979ccm) Eng.code: N55B30A Type id: 107912

550 i benzin (4.4 32V 300kw 408LE 4395ccm) Eng.code: N63B44A Type id: 33009

550 i benzin (4.4 32V 330kw 449LE 4395ccm) Eng.code: N63B44B Type id: 59756

550 i xDrive benzin (4.4 32V 300kw 408LE 4395ccm) Eng.code: N63B44A Type id: 33763

550 i xDrive benzin (4.4 32V 330kw 449LE 4395ccm) Eng.code: N63B44B Type id: 59757

ActiveHybrid benzin/elektromos (3.0 24V 250kw 340LE 2979ccm) Eng.code: N55B30A Type id: 11856

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.