Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-300402
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1366416
2 munkanap alatt beszerezhető 9 db.
Bolti ár:
20 110 Ft
-12%
Online ár:
17 640 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb aluöntvény,gumi,hátsó tengely bal
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 47742
Kártyaszám: 1366426
18
10 900 Ft-tól
Belső átmérő [mm]:
12
Anyag:
Aluöntvény
Anyag:
Gumi
Beépítési oldal:
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal:
Hátsó tengely jobb
Tömeg [kg]:
0,54
OE-számhoz:
33 50 6 775 735
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Beépítési oldal:
hátsótengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Anyag:
Gumi/fém
Szervizinformáció figyelembe veendő:
Termékfotó
Sachs támcsapágy gólyaláb hátsó tengely bal,hátsó tengely jobb
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 802 519
Kártyaszám: 1369305
8
12 230 Ft-tól
Beépítési oldal:
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal:
Hátsó tengely jobb
Tengelyenként:
2
OE-számhoz:
33 50 6 775 735
OE-számhoz:
6 775 735
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Gördülőcsapágyra nincs szükség
További termékek
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

518 d Dízel 1995 100kW (136LE) 1995ccm N47 D20 C 116690

518 d Dízel 1995 105kW (143LE) 1995ccm N47 D20 C 59795

518 d Dízel 1995 110kW (150LE) 1995ccm B47 D20 A 106457

520 d Dízel 1995 120kW (163LE) 1995ccm B47 D20 AN47 D20 C 116680

520 d Dízel 1995 135kW (184LE) 1995ccm N47 D20 C 33010

520 d Dízel 1995 140kW (190LE) 1995ccm B47 D20 A 106458

520 d Dízel 1995 147kW (200LE) 1995ccm N47 D20 C 123192

520 d Dízel 1995 155kW (211LE) 1995ccm B47 D20 A 123196

520 d xDrive Dízel 1995 120kW (163LE) 1995ccm B47 D20 A 116693

520 d xDrive Dízel 1995 135kW (184LE) 1995ccm N47 D20 C 59782

520 d xDrive Dízel 1995 140kW (190LE) 1995ccm B47 D20 A 106459

520 d xDrive Dízel 1995 147kW (200LE) 1995ccm N47 D20 C 123193

520 d xDrive Dízel 1995 155kW (211LE) 1995ccm B47 D20 A 123197

520 i Benzin 1997 120kW (163LE) 1997ccm N20 B20 AN20 B20 B 4736

520 i Benzin 1997 135kW (184LE) 1997ccm N20 B20 AN20 B20 B 11832

523 i Benzin 2996 150kW (204LE) 2996ccm N53 B30 A 33006

525 d Dízel 1995 155kW (211LE) 1995ccm N47 D20 D 4515

525 d Dízel 1995 160kW (218LE) 1995ccm N47 D20 D 11836

525 d Dízel 2993 150kW (204LE) 2993ccm N57 D30 A 33011

525 d xDrive Dízel 1995 155kW (211LE) 1995ccm N47 D20 D 4418

525 d xDrive Dízel 1995 160kW (218LE) 1995ccm N47 D20 D 11837

528 i Benzin 1997 180kW (245LE) 1997ccm N20 B20 A 11833

528 i Benzin 2996 190kW (258LE) 2996ccm N53 B30 A 33007

528 i xDrive Benzin 1997 180kW (245LE) 1997ccm N20 B20 A 11834

530 d Dízel 2993 180kW (245LE) 2993ccm N57 D30 A 33012

530 d Dízel 2993 190kW (258LE) 2993ccm N57 D30 A 11838

530 d Dízel 2993 210kW (286LE) 2993ccm N57 D30 A 117349

530 d xDrive Dízel 2993 190kW (258LE) 2993ccm N57 D30 A 11853

530 d xDrive Dízel 2993 210kW (286LE) 2993ccm N57 D30 A 117351

530 i Benzin 2996 190kW (258LE) 2996ccm N52 B30 AN52 B30 AFN52 B30 BF 125102

530 i Benzin 2996 200kW (272LE) 2996ccm N53 B30 A 11835

535 d Dízel 2993 220kW (299LE) 2993ccm N57 D30 B 33764

535 d Dízel 2993 230kW (313LE) 2993ccm N57 D30 B 11854

535 d xDrive Dízel 2993 230kW (313LE) 2993ccm N57 D30 B 11855

535 i Benzin 2979 225kW (306LE) 2979ccm N55 B30 A 33008

535 i Benzin 2979 240kW (326LE) 2979ccm N55 B30 A 107908

535 i xDrive Benzin 2979 225kW (306LE) 2979ccm N55 B30 A 10483

535 i xDrive Benzin 2979 240kW (326LE) 2979ccm N55 B30 A 107912

550 i Benzin 4395 300kW (408LE) 4395ccm N63 B44 A 33009

550 i Benzin 4395 330kW (449LE) 4395ccm N63 B44 B 59756

550 i xDrive Benzin 4395 300kW (408LE) 4395ccm N63 B44 A 33763

550 i xDrive Benzin 4395 330kW (449LE) 4395ccm N63 B44 B 59757

ActiveHybrid Benzin/elektromos 2979 225kW (306LE) 2979ccm N55 B30 A 58960

ActiveHybrid Benzin/elektromos 2979 250kW (340LE) 2979ccm N55 B30 A 11856

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom