Univerzális menü

Sachs támcsapágy gólyaláb hátsó tengely bal,hátsó tengely jobb

BMW 5
Cikkszám: 802 519
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1369305
1 munkanap alatt beszerezhető 10 db.
Bolti ár:
14 000 Ft
-12%
Online ár:
12 280 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 15:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól; 15:00 után leadott rendelés esetén 3 munkanap múlva lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanygok folyadékok elektromos alkatrészek visszáruzása nem lehetséges. A visszáruzandó tételeket sérülés mentes eredeti csomagolásban hat napon belül vesszük vissza. Cseredarabok mechanikai sérülés mentesen tisztán gyári csomagolásban visszáruzhatóak. (130)

Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb aluöntvény,gumi,hátsó tengely bal
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 47742
Kártyaszám: 1366426
18
10 940 Ft-tól
Belső átmérő [mm]:
12
Anyag:
Aluöntvény
Anyag:
Gumi
Beépítési oldal:
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal:
Hátsó tengely jobb
Tömeg [kg]:
0,54
OE-számhoz:
33 50 6 775 735
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Beépítési oldal:
hátsótengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Anyag:
Gumi/fém
Szervizinformáció figyelembe veendő:
Termékfotó
Meyle támcsapágy gólyaláb hátsótengely, kétoldali,golyóscsapágy nélkül
Gyártó: MEYLE
Cikkszám: 300 313 3131
Kártyaszám: 1366441
15
9 710 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely, kétoldali
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Mennyiségi egység:
Darab
Csapágyazás típusa:
Gumifém csapágy
a páros csere javasolt:
Szükséges darabszám:
2
Beépítési oldal:
hátsótengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Termékfotó
Lemförder támcsapágy gólyaláb hátsó tengely bal,hátsó tengely jobb
Gyártó: LEMFÖRDER
Cikkszám: 34972 01
Kártyaszám: 1369300
9
12 280 Ft-tól
Beépítési oldal:
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal:
Hátsó tengely jobb
Tengelyenként:
2
OE-számhoz:
33 50 6 775 735
OE-számhoz:
6 775 735
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Gördülőcsapágyra nincs szükség
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (33 50 6 775 735)
BMW (6775735)


További olvasom
Beépítési oldal
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal
Hátsó tengely jobb
Tengelyenként
2
OE-számhoz
33 50 6 775 735
OE-számhoz
6 775 735
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Kiegészítő cikk/kiegészítő info
Gördülőcsapágyra nincs szükség
Tovább olvasom

520 d Dízel 1995 120kW (163LE) 1995ccm B47 D20 AN47 D20 C 116680

520 d Dízel 1995 135kW (184LE) 1995ccm N47 D20 C 33010

520 i Benzin 1997 135kW (184LE) 1997ccm N20 B20 AN20 B20 B 11832

523 i Benzin 2996 150kW (204LE) 2996ccm N53 B30 A 33006

525 d Dízel 1995 155kW (211LE) 1995ccm N47 D20 D 4515

525 d Dízel 1995 160kW (218LE) 1995ccm N47 D20 D 11836

525 d Dízel 2993 150kW (204LE) 2993ccm N57 D30 A 33011

525 d xDrive Dízel 1995 155kW (211LE) 1995ccm N47 D20 D 4418

525 d xDrive Dízel 1995 160kW (218LE) 1995ccm N47 D20 D 11837

528 i Benzin 1997 180kW (245LE) 1997ccm N20 B20 A 11833

528 i Benzin 2996 190kW (258LE) 2996ccm N53 B30 A 33007

528 i xDrive Benzin 1997 180kW (245LE) 1997ccm N20 B20 A 11834

530 d Dízel 2993 180kW (245LE) 2993ccm N57 D30 A 33012

530 d Dízel 2993 190kW (258LE) 2993ccm N57 D30 A 11838

530 d xDrive Dízel 2993 190kW (258LE) 2993ccm N57 D30 A 11853

530 i Benzin 2996 200kW (272LE) 2996ccm N53 B30 A 11835

535 d Dízel 2993 220kW (299LE) 2993ccm N57 D30 B 33764

535 d Dízel 2993 230kW (313LE) 2993ccm N57 D30 B 11854

535 d xDrive Dízel 2993 230kW (313LE) 2993ccm N57 D30 B 11855

535 i Benzin 2979 225kW (306LE) 2979ccm N55 B30 A 33008

535 i Benzin 2979 240kW (326LE) 2979ccm N55 B30 A 107908

535 i xDrive Benzin 2979 225kW (306LE) 2979ccm N55 B30 A 10483

535 i xDrive Benzin 2979 240kW (326LE) 2979ccm N55 B30 A 107912

550 i Benzin 4395 300kW (408LE) 4395ccm N63 B44 A 33009

550 i Benzin 4395 330kW (449LE) 4395ccm N63 B44 B 59756

550 i xDrive Benzin 4395 300kW (408LE) 4395ccm N63 B44 A 33763

ActiveHybrid Benzin/elektromos 2979 225kW (306LE) 2979ccm N55 B30 A 58960

ActiveHybrid Benzin/elektromos 2979 250kW (340LE) 2979ccm N55 B30 A 11856

M 550 d xDrive Dízel 2993 280kW (381LE) 2993ccm N57 D30 C 7543

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom