Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-234622
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1374879
2 munkanap alatt beszerezhető 8 db.
Bolti ár:
20 220 Ft
-12%
Online ár:
17 740 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb alumínium,első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 38394
Kártyaszám: 1366424
41
9 880 Ft-tól
Vastagság [mm]:
47
Magasság [mm]:
47
Belső átmérő [mm]:
14
Anyag:
Alumínium
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tömeg [kg]:
0,49
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Beépítési oldal:
elsőtengely
Szervizinformáció figyelembe veendő:
Termékfotó
Monroe támcsapágy gólyaláb csapágy nélkül
Gyártó: MONROE
Cikkszám: MK390
Kártyaszám: 1366446
44
16 490 Ft-tól
Tömeg [kg]:
0,516
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Csomagolási hossz [mm]:
13,2
Csomagolási szélesség [cm]:
11
Csomagolási magasság [cm]:
10,7
Garancia:
5 év garancia
Termékfotó
Lemförder támcsapágy gólyaláb első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: LEMFÖRDER
Cikkszám: 34789 01
Kártyaszám: 1374890
10
10 530 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tengelyenként:
2
OE-számhoz:
31 30 6 795 081
OE-számhoz:
6 795 081
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Gördülőcsapágyra nincs szükség
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Meyle támcsapágy gólyaláb első tengely kétoldali,golyóscsapágy nélkül
Gyártó: MEYLE
Cikkszám: 300 313 3136
Kártyaszám: 1374897
17
11 240 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely kétoldali
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Belső átmérő [mm]:
14
Mennyiségi egység:
Darab
Csapágyazás típusa:
Gumifém csapágy
a páros csere javasolt:
Szükséges darabszám:
2
Beépítési oldal:
elsőtengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Termékfotó
Optimal támcsapágy gólyaláb első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: OPTIMAL
Cikkszám: F0-0002
Kártyaszám: 1374904
8
10 390 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Magasság [mm]:
60
Belső átmérő [mm]:
14
Külső átmérő [mm]:
126
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Szükséges darabszám:
2
Termékfotó
Sachs támcsapágy gólyaláb első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 802 498
Kártyaszám: 1374908
5
10 970 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tengelyenként:
2
OE-számhoz:
31 30 6 795 081
OE-számhoz:
6 795 081
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Gördülőcsapágyra nincs szükség
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (31 30 6 775 589)
BMW (31 30 6 782 161)
BMW (31 30 6 795 081)
BMW (31 30 6 795 082)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

M 550 d xDrive Dízel 2993 280kW (381LE) 2993ccm N57 D30 C 7543

520 d Dízel 1995 135kW (184LE) 1995ccm N47 D20 C 57270

530 d Dízel 2993 155kW (211LE) 2993ccm N57 D30 A 10601

530 d Dízel 2993 180kW (245LE) 2993ccm N57 D30 A 32108

530 d Dízel 2993 190kW (258LE) 2993ccm N57 D30 A 57301

530 d xDrive Dízel 2993 180kW (245LE) 2993ccm N57 D30 A 33768

530 d xDrive Dízel 2993 190kW (258LE) 2993ccm N57 D30 A 57302

535 d Dízel 2993 220kW (299LE) 2993ccm N57 D30 B 33769

535 d Dízel 2993 230kW (313LE) 2993ccm N57 D30 B 58837

535 d xDrive Dízel 2993 220kW (299LE) 2993ccm N57 D30 B 33765

535 d xDrive Dízel 2993 230kW (313LE) 2993ccm N57 D30 B 58836

535 i Benzin 2979 225kW (306LE) 2979ccm N55 B30 A 32106

535 i xDrive Benzin 2979 225kW (306LE) 2979ccm N55 B30 A 33766

550 i Benzin 4395 300kW (408LE) 4395ccm N63 B44 A 32107

550 i Benzin 4395 330kW (449LE) 4395ccm N63 B44 AN63 B44 B 57299

550 i xDrive Benzin 4395 300kW (408LE) 4395ccm N63 B44 A 33767

550 i xDrive Benzin 4395 330kW (449LE) 4395ccm N63 B44 B 57300

520 d Dízel 1995 120kW (163LE) 1995ccm B47 D20 AN47 D20 C 116681

520 d Dízel 1995 135kW (184LE) 1995ccm N47 D20 C 33773

520 d Dízel 1995 147kW (200LE) 1995ccm N47 D20 C 123200

520 d Dízel 1995 155kW (211LE) 1995ccm B47 D20 A 123198

520 d xDrive Dízel 1995 155kW (211LE) 1995ccm B47 D20 A 123199

520 i Benzin 1997 135kW (184LE) 1997ccm N20 B20 AN20 B20 B 11857

523 i Benzin 2996 150kW (204LE) 2996ccm N53 B30 A 33770

525 d Dízel 1995 160kW (218LE) 1995ccm N47 D20 D 11877

525 d Dízel 2993 150kW (204LE) 2993ccm N57 D30 A 33774

525 d xDrive Dízel 1995 160kW (218LE) 1995ccm N47 D20 D 11878

528 i Benzin 1997 180kW (245LE) 1997ccm N20 B20 A 11858

528 i Benzin 2996 190kW (258LE) 2996ccm N53 B30 A 33771

528 i xDrive Benzin 1997 180kW (245LE) 1997ccm N20 B20 A 11874

530 d Dízel 2993 180kW (245LE) 2993ccm N57 D30 A 33775

530 d Dízel 2993 190kW (258LE) 2993ccm N57 D30 A 11883

530 d xDrive Dízel 2993 190kW (258LE) 2993ccm N57 D30 A 11884

530 i Benzin 2996 200kW (272LE) 2996ccm N53 B30 A 11875

535 d Dízel 2993 220kW (299LE) 2993ccm N57 D30 B 33776

535 d Dízel 2993 230kW (313LE) 2993ccm N57 D30 B 11885

535 d xDrive Dízel 2993 230kW (313LE) 2993ccm N57 D30 B 11886

535 i Benzin 2979 225kW (306LE) 2979ccm N55 B30 A 33772

535 i Benzin 2979 240kW (326LE) 2979ccm N55 B30 A 117330

535 i xDrive Benzin 2979 225kW (306LE) 2979ccm N55 B30 A 12690

535 i xDrive Benzin 2979 240kW (326LE) 2979ccm N55 B30 A 117332

550 i Benzin 4395 300kW (408LE) 4395ccm N63 B44 A 11876

640 d Dízel 2993 230kW (313LE) 2993ccm N57 D30 B 11887

640 d xDrive Dízel 2993 230kW (313LE) 2993ccm N57 D30 B 7717

640 i Benzin 2979 235kW (320LE) 2979ccm N55 B30 A 8256

640 i xDrive Benzin 2979 235kW (320LE) 2979ccm N55 B30 A 59226

650 i Benzin 4395 300kW (408LE) 4395ccm N63 B44 A 8268

650 i Benzin 4395 330kW (449LE) 4395ccm N63 B44 AN63 B44 B 56769

650 i xDrive Benzin 4395 300kW (407LE) 4395ccm N63 B44 A 12556

650 i xDrive Benzin 4395 330kW (449LE) 4395ccm N63 B44 AN63 B44 B 56768

640 d Dízel 2993 230kW (313LE) 2993ccm N57 D30 B 12555

640 d xDrive Dízel 2993 230kW (313LE) 2993ccm N57 D30 B 4514

640 i Benzin 2979 235kW (320LE) 2979ccm N55 B30 A 8272

640 i xDrive Benzin 2979 235kW (320LE) 2979ccm N55 B30 A 59227

650 i Benzin 4395 300kW (408LE) 4395ccm N63 B44 A 8284

650 i Benzin 4395 330kW (449LE) 4395ccm N63 B44 B 55542

650 i xDrive Benzin 4395 300kW (408LE) 4395ccm N63 B44 A 12554

650 i xDrive Benzin 4395 330kW (449LE) 4395ccm N63 B44 B 55543

730 d Dízel 2993 155kW (211LE) 2993ccm N57 D30 A 53156

730 d Dízel 2993 180kW (245LE) 2993ccm N57 D30 A 29947

730 d Dízel 2993 190kW (258LE) 2993ccm N57 D30 A 55353

730 d xDrive Dízel 2993 155kW (211LE) 2993ccm N57 D30 A 123202

730 d xDrive Dízel 2993 190kW (258LE) 2993ccm N57 D30 A 55354

730 i Li Benzin 2996 190kW (258LE) 2996ccm N52 B30 AN52 B30 AFN52 B30 BF 9863

740 d Dízel 2993 225kW (306LE) 2993ccm N57 D30 B 32105

740 d Dízel 2993 230kW (313LE) 2993ccm N57 D30 B 55356

740 d xDrive Dízel 2993 225kW (306LE) 2993ccm N57 D30 B 5753

740 d xDrive Dízel 2993 230kW (313LE) 2993ccm N57 D30 B 55357

740 i Li Benzin 2979 235kW (320LE) 2979ccm N55 B30 A 55352

740 i Li Benzin 2979 240kW (326LE) 2979ccm N54 B30 A 29945

750 d xDrive Dízel 2993 280kW (381LE) 2993ccm N57 D30 C 55358

750 i Li Benzin 4395 300kW (408LE) 4395ccm N63 B44 A 29946

750 i Li Benzin 4395 330kW (449LE) 4395ccm N63 B44 B 57271

750 i Li xDrive Benzin 4395 300kW (408LE) 4395ccm N63 B44 A 32103

750 i Li xDrive Benzin 4395 330kW (449LE) 4395ccm N63 B44 B 57277

760 i Li Benzin 5972 400kW (544LE) 5972ccm N74 B60 A 32104

ActiveHybrid 7 Benzin/elektromos 2979 235kW (320LE) 2979ccm N55 B30 A 58961

ActiveHybrid 7 Benzin/elektromos 2979 260kW (354LE) 2979ccm N55 B30 A 55360

ActiveHybrid 7 Benzin/elektromos 4395 330kW (449LE) 4395ccm N63 B44 A 10587

ActiveHybrid 7 Benzin/elektromos 4395 342kW (465LE) 4395ccm N63 B44 A 5752

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom