Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-234295
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1388519
1 munkanap alatt beszerezhető 4 db.
Bolti ár:
10 620 Ft
-17%
Online ár:
8 850 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 12:00-ig leadott rendelés esetén még aznap; 12:00 után leadott rendelés esetén következő munkanap lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 10:00-ig leadott rendelés esetén még aznap 15:30 után; 10:00 után leadottrendelés esetén következő munkanap 09:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 12:00-ig leadott rendelés esetén következő munkanap 09:00-tól; 12:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 09:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést aznap; 11:00 után leadott rendelést következő munkanap átadjuk futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

(27)

Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb gumi/fém,hátsó tengely bal,hátsó tengely jobb
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 26143
Kártyaszám: 1388526
40
5 300 Ft-tól
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal:
Hátsó tengely jobb
Tömeg [kg]:
0,259
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Beépítési oldal:
hátsótengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Termékfotó
Lemförder támcsapágy gólyaláb hátsó tengely bal,hátsó tengely jobb
Gyártó: LEMFÖRDER
Cikkszám: 29547 01
Kártyaszám: 1388536
10
8 360 Ft-tól
Beépítési oldal:
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal:
Hátsó tengely jobb
Tengelyenként:
2
OE-számhoz:
3 413 925
OE-számhoz:
3 450 542
OE-számhoz:
33 50 3 413 925
OE-számhoz:
33 50 3 450 542
OE-számhoz:
33 50 6 790 302
OE-számhoz:
6 790 302
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Gördülőcsapágyra nincs szükség
Termékfotó
Meyle támcsapágy gólyaláb hátsótengely, kétoldali,golyóscsapágy nélkül
Gyártó: MEYLE
Cikkszám: 314 741 0002
Kártyaszám: 1388540
12
7 340 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely, kétoldali
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Gördülőcsapágyra nincs szükség
Mennyiségi egység:
Darab
Csapágyazás típusa:
Gumifém csapágy
a páros csere javasolt:
Szükséges darabszám:
2
Beépítési oldal:
hátsótengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Termékfotó
Monroe támcsapágy gólyaláb csapágy nélkül
Gyártó: MONROE
Cikkszám: MK206
Kártyaszám: 1388541
22
6 600 Ft-tól
Tömeg [kg]:
0,3
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Csomagolási hossz [mm]:
9,6
Csomagolási szélesség [cm]:
8,3
Csomagolási magasság [cm]:
8,2
Garancia:
5 év garancia
Termékfotó
Sachs támcsapágy gólyaláb hátsó tengely bal,hátsó tengely jobb
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 802 332
Kártyaszám: 1388545
14
8 470 Ft-tól
Beépítési oldal:
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal:
Hátsó tengely jobb
Tengelyenként:
2
OE-számhoz:
3 413 925
OE-számhoz:
3 450 542
OE-számhoz:
33 50 3 413 925
OE-számhoz:
33 50 3 450 542
OE-számhoz:
33 50 6 790 302
OE-számhoz:
6 790 302
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Gördülőcsapágyra nincs szükség
További termékek
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

2.0 d Dízel 1995 110kW (150LE) 1995ccm M47 D20 (204D4) 18232

2.0 i Benzin 1995 110kW (150LE) 1995ccm N46 B20 B 19033

2.0 sd Dízel 1995 130kW (177LE) 1995ccm N47 D20 A 25497

2.5 i Benzin 2494 141kW (192LE) 2494ccm M54 B25 (256S5) 17812

2.5 si Benzin 2497 160kW (218LE) 2497ccm N52 B25 AN52 B25 AFN52 B25 BF 19828

3.0 d Dízel 2993 150kW (204LE) 2993ccm M57 D30 (306D2) 17813

3.0 d Dízel 2993 160kW (218LE) 2993ccm M57 D30 (306D3) 19037

3.0 i xDrive Benzin 2979 170kW (231LE) 2979ccm M54 B30 (306S3) 17811

3.0 sd Dízel 2993 210kW (286LE) 2993ccm M57 D30 (306D5) 19829

3.0 si Benzin 2996 200kW (272LE) 2996ccm N52 B30 AN52 B30 BF 19827

xDrive 18 d Dízel 1995 100kW (136LE) 1995ccm N47 D20 C 52887

xDrive 18 d Dízel 1995 105kW (143LE) 1995ccm N47 D20 C 31012

xDrive 20 d Dízel 1995 120kW (163LE) 1995ccm N47 D20 AN47 D20 C 10575

xDrive 20 d Dízel 1995 130kW (177LE) 1995ccm N47 D20 AN47 D20 C 31011

xDrive 20 i Benzin 1995 110kW (150LE) 1995ccm N46 B20 B 31008

xDrive 25 i Benzin 2497 160kW (218LE) 2497ccm N52 B25 AN52 B25 AFN52 B25 BF 31009

xDrive 30 d Dízel 2993 155kW (211LE) 2993ccm M57 D30 (306D3) 10578

xDrive 30 d Dízel 2993 160kW (218LE) 2993ccm M57 D30 (306D3) 31013

xDrive 30 i Benzin 2996 200kW (272LE) 2996ccm N52 B30 AN52 B30 BF 31010

xDrive 35 d Dízel 2993 210kW (286LE) 2993ccm M57 D30 (306D5) 31014

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom