Powered by Smartsupp BMW X3 2003-2011 (E83) hátsótengely torony csapágy gólyaláb
Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-234295
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1388519
1 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
9 860 Ft
-17%
Online ár:
8 220 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 12:00-ig leadott rendelés esetén még aznap; 12:00 után leadott rendelés esetén következő munkanap lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 10:00-ig leadott rendelés esetén még aznap 15:30 után; 10:00 után leadottrendelés esetén következő munkanap 09:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 12:00-ig leadott rendelés esetén következő munkanap 09:00-tól; 12:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 09:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést aznap; 11:00 után leadott rendelést következő munkanap átadjuk futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

(27)

Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb gumi/fém,hátsó tengely bal,hátsó tengely jobb
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 26143
Kártyaszám: 1388526
46
6 110 Ft-tól
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal:
Hátsó tengely jobb
Tömeg [kg]:
0,259
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Beépítési oldal:
hátsótengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Szervizinformáció figyelembe veendő:
Termékfotó
Lemförder támcsapágy gólyaláb hátsó tengely bal,hátsó tengely jobb
Gyártó: LEMFÖRDER
Cikkszám: 29547 01
Kártyaszám: 1388536
12
8 140 Ft-tól
Beépítési oldal:
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal:
Hátsó tengely jobb
Tengelyenként:
2
OE-számhoz:
3 413 925
OE-számhoz:
3 450 542
OE-számhoz:
33 50 3 413 925
OE-számhoz:
33 50 3 450 542
OE-számhoz:
33 50 6 790 302
OE-számhoz:
6 790 302
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Gördülőcsapágyra nincs szükség
Termékfotó
Meyle támcsapágy gólyaláb hátsótengely, kétoldali,golyóscsapágy nélkül
Gyártó: MEYLE
Cikkszám: 314 741 0002
Kártyaszám: 1388540
14
7 070 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely, kétoldali
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Gördülőcsapágyra nincs szükség
Mennyiségi egység:
Darab
Csapágyazás típusa:
Gumifém csapágy
a páros csere javasolt:
Szükséges darabszám:
2
Beépítési oldal:
hátsótengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Termékfotó
Monroe támcsapágy gólyaláb csapágy nélkül
Gyártó: MONROE
Cikkszám: MK206
Kártyaszám: 1388541
24
4 750 Ft-tól
Tömeg [kg]:
0,3
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Csomagolási hossz [cm]:
9,6
Csomagolási szélesség [cm]:
8,3
Csomagolási magasság [cm]:
8,2
Garancia:
5 év garancia
Termékfotó
Sachs támcsapágy gólyaláb hátsó tengely bal,hátsó tengely jobb
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 802 332
Kártyaszám: 1388545
17
8 310 Ft-tól
Beépítési oldal:
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal:
Hátsó tengely jobb
Tengelyenként:
2
OE-számhoz:
3 413 925
OE-számhoz:
3 450 542
OE-számhoz:
33 50 3 413 925
OE-számhoz:
33 50 3 450 542
OE-számhoz:
33 50 6 790 302
OE-számhoz:
6 790 302
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Gördülőcsapágyra nincs szükség
További termékek
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

2.0 d diesel (2.0 16V 110kw 150LE 1995ccm) Eng.code: M47D20(204D4) Type id: 18232

2.0 i benzin (2.0 16V 110kw 150LE 1995ccm) Eng.code: N46B20B Type id: 19033

2.0 sd diesel (2.0 16V 130kw 177LE 1995ccm) Eng.code: N47D20A Type id: 25497

2.5 i benzin (2.5 24V 141kw 192LE 2494ccm) Eng.code: M54B25(256S5) Type id: 17812

2.5 si benzin (2.5 24V 160kw 218LE 2497ccm) Eng.code: N52B25A,N52B25AF,N52B25BF Type id: 19828

3.0 d diesel (3.0 24V 150kw 204LE 2993ccm) Eng.code: M57D30(306D2) Type id: 17813

3.0 d diesel (3.0 24V 160kw 218LE 2993ccm) Eng.code: M57D30(306D3) Type id: 19037

3.0 i xDrive benzin (3.0 24V 170kw 231LE 2979ccm) Eng.code: M54B30(306S3) Type id: 17811

3.0 sd diesel (3.0 24V 210kw 286LE 2993ccm) Eng.code: M57D30(306D5) Type id: 19829

3.0 si benzin (3.0 24V 200kw 272LE 2996ccm) Eng.code: N52B30A,N52B30BF Type id: 19827

xDrive 18 d diesel (2.0 16V 100kw 136LE 1995ccm) Eng.code: N47D20C Type id: 52887

xDrive 18 d diesel (2.0 16V 105kw 143LE 1995ccm) Eng.code: N47D20C Type id: 31012

xDrive 20 d diesel (2.0 16V 120kw 163LE 1995ccm) Eng.code: N47D20A,N47D20C Type id: 10575

xDrive 20 d diesel (2.0 16V 130kw 177LE 1995ccm) Eng.code: N47D20A,N47D20C Type id: 31011

xDrive 20 i benzin (2.0 16V 110kw 150LE 1995ccm) Eng.code: N46B20B Type id: 31008

xDrive 25 i benzin (2.5 24V 160kw 218LE 2497ccm) Eng.code: N52B25A,N52B25AF,N52B25BF Type id: 31009

xDrive 30 d diesel (3.0 24V 155kw 211LE 2993ccm) Eng.code: M57D30(306D3) Type id: 10578

xDrive 30 d diesel (3.0 24V 160kw 218LE 2993ccm) Eng.code: M57D30(306D3) Type id: 31013

xDrive 30 i benzin (3.0 24V 200kw 272LE 2996ccm) Eng.code: N52B30A,N52B30BF Type id: 31010

xDrive 35 d diesel (3.0 24V 210kw 286LE 2993ccm) Eng.code: M57D30(306D5) Type id: 31014

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom