Powered by Smartsupp BMW X3 2003-2011 (E83) hátsó tengely bal hátsó tengely jobb torony csapágy gólyaláb
Univerzális menü

Sachs támcsapágy gólyaláb hátsó tengely bal,hátsó tengely jobb

BMW X3
Cikkszám: 802 332
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1388545
1 munkanap alatt beszerezhető 10 db.
Bolti ár:
9 970 Ft
-17%
Online ár:
8 310 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 15:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól; 15:00 után leadott rendelés esetén 3 munkanap múlva lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanygok folyadékok elektromos alkatrészek visszáruzása nem lehetséges. A visszáruzandó tételeket sérülés mentes eredeti csomagolásban hat napon belül vesszük vissza. Cseredarabok mechanikai sérülés mentesen tisztán gyári csomagolásban visszáruzhatóak. (130)

Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb gumi/fém,hátsó tengely bal,hátsó tengely jobb
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 26143
Kártyaszám: 1388526
46
6 110 Ft-tól
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal:
Hátsó tengely jobb
Tömeg [kg]:
0,259
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Beépítési oldal:
hátsótengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Szervizinformáció figyelembe veendő:
Termékfotó
Metzger támcsapágy gólyaláb hátsótengely, kétoldali
Gyártó: METZGER
Cikkszám: 6490013
Kártyaszám: 1388539
17
5 410 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely, kétoldali
Csapágyazás típusa:
Gumifém csapágy
Tengelyenként:
2
Beépítési oldal:
hátsótengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Gördülőcsapágyra nincs szükség
Termékfotó
Meyle támcsapágy gólyaláb hátsótengely, kétoldali,golyóscsapágy nélkül
Gyártó: MEYLE
Cikkszám: 314 741 0002
Kártyaszám: 1388540
14
7 070 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely, kétoldali
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Gördülőcsapágyra nincs szükség
Mennyiségi egység:
Darab
Csapágyazás típusa:
Gumifém csapágy
a páros csere javasolt:
Szükséges darabszám:
2
Beépítési oldal:
hátsótengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Termékfotó
Monroe támcsapágy gólyaláb csapágy nélkül
Gyártó: MONROE
Cikkszám: MK206
Kártyaszám: 1388541
24
4 750 Ft-tól
Tömeg [kg]:
0,3
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Csomagolási hossz [cm]:
9,6
Csomagolási szélesség [cm]:
8,3
Csomagolási magasság [cm]:
8,2
Garancia:
5 év garancia
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (6790302)
BMW (3413925)
BMW (3450542)
BMW (33 50 3 450 542)
BMW (33 50 6 790 302)
BMW (33 50 3 413 925)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal
Hátsó tengely jobb
Tengelyenként
2
OE-számhoz
3 413 925
OE-számhoz
3 450 542
OE-számhoz
33 50 3 413 925
OE-számhoz
33 50 3 450 542
OE-számhoz
33 50 6 790 302
OE-számhoz
6 790 302
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Kiegészítő cikk/kiegészítő info
Gördülőcsapágyra nincs szükség
Tovább olvasom

2.0 d diesel (2.0 16V 110kw 150LE 1995ccm) Eng.code: M47D20(204D4) Type id: 18232

2.0 i benzin (2.0 16V 110kw 150LE 1995ccm) Eng.code: N46B20B Type id: 19033

2.0 sd diesel (2.0 16V 130kw 177LE 1995ccm) Eng.code: N47D20A Type id: 25497

2.5 i benzin (2.5 24V 141kw 192LE 2494ccm) Eng.code: M54B25(256S5) Type id: 17812

2.5 si benzin (2.5 24V 160kw 218LE 2497ccm) Eng.code: N52B25A,N52B25AF,N52B25BF Type id: 19828

3.0 d diesel (3.0 24V 150kw 204LE 2993ccm) Eng.code: M57D30(306D2) Type id: 17813

3.0 d diesel (3.0 24V 160kw 218LE 2993ccm) Eng.code: M57D30(306D3) Type id: 19037

3.0 i xDrive benzin (3.0 24V 170kw 231LE 2979ccm) Eng.code: M54B30(306S3) Type id: 17811

3.0 sd diesel (3.0 24V 210kw 286LE 2993ccm) Eng.code: M57D30(306D5) Type id: 19829

3.0 si benzin (3.0 24V 200kw 272LE 2996ccm) Eng.code: N52B30A,N52B30BF Type id: 19827

xDrive 18 d diesel (2.0 16V 105kw 143LE 1995ccm) Eng.code: N47D20C Type id: 31012

xDrive 20 d diesel (2.0 16V 120kw 163LE 1995ccm) Eng.code: N47D20A,N47D20C Type id: 10575

xDrive 20 d diesel (2.0 16V 130kw 177LE 1995ccm) Eng.code: N47D20A,N47D20C Type id: 31011

xDrive 20 i benzin (2.0 16V 110kw 150LE 1995ccm) Eng.code: N46B20B Type id: 31008

xDrive 25 i benzin (2.5 24V 160kw 218LE 2497ccm) Eng.code: N52B25A,N52B25AF,N52B25BF Type id: 31009

xDrive 30 d diesel (3.0 24V 155kw 211LE 2993ccm) Eng.code: M57D30(306D3) Type id: 10578

xDrive 30 d diesel (3.0 24V 160kw 218LE 2993ccm) Eng.code: M57D30(306D3) Type id: 31013

xDrive 30 i benzin (3.0 24V 200kw 272LE 2996ccm) Eng.code: N52B30A,N52B30BF Type id: 31010

xDrive 35 d diesel (3.0 24V 210kw 286LE 2993ccm) Eng.code: M57D30(306D5) Type id: 31014

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom