Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-251407
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1392800
1 munkanap alatt beszerezhető 4 db.
Bolti ár:
24 830 Ft
-9%
Online ár:
22 570 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 12:00-ig leadott rendelés esetén még aznap; 12:00 után leadott rendelés esetén következő munkanap lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 10:00-ig leadott rendelés esetén még aznap 15:30 után; 10:00 után leadottrendelés esetén következő munkanap 09:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 12:00-ig leadott rendelés esetén következő munkanap 09:00-tól; 12:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 09:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést aznap; 11:00 után leadott rendelést következő munkanap átadjuk futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

(27)

Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb alumínium,első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 46046
Kártyaszám: 1392811
29
16 160 Ft-tól
Belső átmérő [mm]:
14
Anyag:
Alumínium
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tömeg [kg]:
1,17
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
görgőscsapággyal
Beépítési oldal:
elsőtengely
további szükséges cikkek (cikkszám):
BMW 31 30 6 851 799
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapággyal
további szükséges alkatrész:
szerelőkészlet
Termékfotó
Sachs támcsapágy gólyaláb első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 802 641
Kártyaszám: 1392833
5
17 520 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
OE-számhoz:
31 30 6 852 158
OE-számhoz:
6 852 158
A javasolt tartozék cikkszáma:
803 276
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
integrált gömbcsapággyal
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (31 30 4 074 653)
BMW (31 30 6 787 110)
BMW (31 30 6 852 158)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

sDrive 18 d Dízel 1995 100kW (136LE) 1995ccm N47 D20 C 56809

sDrive 18 d Dízel 1995 105kW (143LE) 1995ccm N47 D20 C 56810

sDrive 18 d Dízel 1995 110kW (150LE) 1995ccm B47 D20 A 100941

sDrive 20 i Benzin 1592 125kW (170LE) 1592ccm N20 B16 A 113711

sDrive 20 i Benzin 1997 135kW (184LE) 1997ccm N20 B20 A 101045

xDrive 20 d Dízel 1995 120kW (163LE) 1995ccm N47 D20 C 58611

xDrive 20 d Dízel 1995 135kW (184LE) 1995ccm N47 D20 C 33778

xDrive 20 d Dízel 1995 140kW (190LE) 1995ccm B47 D20 A 100942

xDrive 20 i Benzin 1997 135kW (184LE) 1997ccm N20 B20 A 11954

xDrive 28 i Benzin 1997 180kW (245LE) 1997ccm N20 B20 A 55252

xDrive 28 i Benzin 2996 190kW (258LE) 2996ccm N52 B30 AN52 B30 AFN52 B30 BF 10031

xDrive 30 d Dízel 2993 155kW (211LE) 2993ccm N57 D30 A 116656

xDrive 30 d Dízel 2993 190kW (258LE) 2993ccm N57 D30 A 10576

xDrive 30 d Dízel 2993 204kW (277LE) 2993ccm N57 D30 A 121617

xDrive 30 d Dízel 2993 210kW (286LE) 2993ccm N57 D30 A 119044

xDrive 35 d Dízel 2993 230kW (313LE) 2993ccm N57 D30 B 11888

xDrive 35 i Benzin 2979 225kW (306LE) 2979ccm N55 B30 A 33777

M 40 i Benzin 2979 265kW (360LE) 2979ccm N55 B30 A 117711

xDrive 20 d Dízel 1995 140kW (190LE) 1995ccm B47 D20 A 101049

xDrive 20 i Benzin 1997 135kW (184LE) 1997ccm N20 B20 A 101046

xDrive 28 i Benzin 1997 180kW (245LE) 1997ccm N20 B20 A 101047

xDrive 30 d Dízel 2993 190kW (258LE) 2993ccm N57 D30 A 101050

xDrive 30 d Dízel 2993 204kW (277LE) 2993ccm N57 D30 A 121618

xDrive 30 d Dízel 2993 210kW (286LE) 2993ccm N57 D30 A 119043

xDrive 35 d Dízel 2993 230kW (313LE) 2993ccm N57 D30 B 101051

xDrive 35 i Benzin 2979 225kW (306LE) 2979ccm N55 B30 A 101048

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom