Univerzális menü

Sachs támcsapágy gólyaláb első tengely bal,első tengely jobb

BMW X3,X4
Cikkszám: 802 641
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1392833
2 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
29 740 Ft
-9%
Online ár:
27 040 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb alumínium,első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 46046
Kártyaszám: 1392811
29
16 310 Ft-tól
Belső átmérő [mm]:
14
Anyag:
Alumínium
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tömeg [kg]:
1,17
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
görgőscsapággyal
Beépítési oldal:
elsőtengely
további szükséges cikkek (cikkszám):
BMW 31 30 6 851 799
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapággyal
további szükséges alkatrész:
szerelőkészlet
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (31 30 6 852 158)
BMW (6852158)


További olvasom
Beépítési oldal
Első tengely bal
Beépítési oldal
Első tengely jobb
OE-számhoz
31 30 6 852 158
OE-számhoz
6 852 158
A javasolt tartozék cikkszáma
803 276
Kiegészítő cikk/kiegészítő info
integrált gömbcsapággyal
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

sDrive 18 d Dízel 1995 100kW (136LE) 1995ccm N47 D20 C 56809

sDrive 18 d Dízel 1995 105kW (143LE) 1995ccm N47 D20 C 56810

sDrive 18 d Dízel 1995 110kW (150LE) 1995ccm B47 D20 A 100941

sDrive 20 i Benzin 1592 125kW (170LE) 1592ccm N20 B16 A 113711

sDrive 20 i Benzin 1997 135kW (184LE) 1997ccm N20 B20 A 101045

xDrive 20 d Dízel 1995 120kW (163LE) 1995ccm N47 D20 C 58611

xDrive 20 d Dízel 1995 135kW (184LE) 1995ccm N47 D20 C 33778

xDrive 20 d Dízel 1995 140kW (190LE) 1995ccm B47 D20 A 100942

xDrive 20 i Benzin 1997 135kW (184LE) 1997ccm N20 B20 A 11954

xDrive 28 i Benzin 1997 180kW (245LE) 1997ccm N20 B20 A 55252

xDrive 28 i Benzin 2996 190kW (258LE) 2996ccm N52 B30 AN52 B30 AFN52 B30 BF 10031

xDrive 30 d Dízel 2993 155kW (211LE) 2993ccm N57 D30 A 116656

xDrive 30 d Dízel 2993 190kW (258LE) 2993ccm N57 D30 A 10576

xDrive 30 d Dízel 2993 204kW (277LE) 2993ccm N57 D30 A 121617

xDrive 30 d Dízel 2993 210kW (286LE) 2993ccm N57 D30 A 119044

xDrive 35 d Dízel 2993 230kW (313LE) 2993ccm N57 D30 B 11888

xDrive 35 i Benzin 2979 225kW (306LE) 2979ccm N55 B30 A 33777

M 40 i Benzin 2979 265kW (360LE) 2979ccm N55 B30 A 117711

xDrive 20 d Dízel 1995 140kW (190LE) 1995ccm B47 D20 A 101049

xDrive 20 i Benzin 1997 135kW (184LE) 1997ccm N20 B20 A 101046

xDrive 28 i Benzin 1997 180kW (245LE) 1997ccm N20 B20 A 101047

xDrive 30 d Dízel 2993 190kW (258LE) 2993ccm N57 D30 A 101050

xDrive 30 d Dízel 2993 204kW (277LE) 2993ccm N57 D30 A 121618

xDrive 30 d Dízel 2993 210kW (286LE) 2993ccm N57 D30 A 119043

xDrive 35 d Dízel 2993 230kW (313LE) 2993ccm N57 D30 B 101051

xDrive 35 i Benzin 2979 225kW (306LE) 2979ccm N55 B30 A 101048

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom