Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb elsőtengely

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-238019
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1905728
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
18 900 Ft
-9%
Online ár:
17 180 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
TRW támcsapágy gólyaláb elsőtengely,gumi/fém,csapágy nélkül
Gyártó: TRW
Cikkszám: JSB518
Kártyaszám: 1711442
9
8 150 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Magasság [mm]:
50,9
Szükséges darabszám:
2
Menetméret:
M8x1,25
Anyag:
Gumi/fém
Külső átmérő [mm]:
57
Centrírozási átmérő [mm]:
13,1
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
OE-számhoz:
1117734
OE-számhoz:
1122893
OE-számhoz:
1S71-3K155-AD
OE-számhoz:
1S7W-3K155-AE
OE-számhoz:
1S7W-3K155-AF
OE-számhoz:
1S7W-3K155-AG
OE-számhoz:
4386426
OE-számhoz:
4609099
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb 130mm,108mm,gumi/fém,első tengely bal
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 19832
Kártyaszám: 1905743
53
7 090 Ft-tól
Hossz [mm]:
130
Szélesség [mm]:
108
Vastagság [mm]:
35
Magasság [mm]:
35
Belső átmérő [mm]:
12
Külső átmérő [mm]:
57
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Első tengely kétoldali
Tömeg [kg]:
0,4
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Beépítési oldal:
elsőtengely
Szervizinformáció figyelembe veendő:
Termékfotó
Lemförder támcsapágy gólyaláb első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: LEMFÖRDER
Cikkszám: 34579 01
Kártyaszám: 1905767
12
10 220 Ft-tól
Alternatív javítókészlet:
34580 01
Tengelyenként:
2
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
OE-számhoz:
1117734
OE-számhoz:
1122893
OE-számhoz:
1S71-3K155-AE
OE-számhoz:
1S7W-3K155-AF
OE-számhoz:
4386426
OE-számhoz:
4609099
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
MaxGear támcsapágy gólyaláb 130mm,108,0mm,108mm,gumi/fém,elsőtengely
Gyártó: Maxgear
Cikkszám: 72-1375
Kártyaszám: 1905770
30
5 140 Ft-tól
Hossz [mm]:
130
Szélesség [mm]:
108
Vastagság [mm]:
35
Belső átmérő [mm]:
12,4
Külső átmérő [mm]:
57
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Első tengely kétoldali
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Beépítési oldal:
elsőtengely
Belső átmérő [mm]:
12
Termékfotó
Monroe támcsapágy gólyaláb görgőscsapággyal,elsőtengely
Gyártó: MONROE
Cikkszám: MK151
Kártyaszám: 1905778
22
10 480 Ft-tól
Tömeg [kg]:
0,8
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
görgőscsapággyal
Csomagolási hossz [mm]:
13,2
Csomagolási szélesség [cm]:
11
Csomagolási magasság [cm]:
10,7
Garancia:
5 év garancia
Termékfotó
Sachs támcsapágy gólyaláb első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 802 469
Kártyaszám: 1905800
9
9 440 Ft-tól
Alternatív javítókészlet:
802 470
Tengelyenként:
2
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
OE-számhoz:
1117734
OE-számhoz:
1122893
OE-számhoz:
1S71-3K155-AE
OE-számhoz:
1S7W-3K155-AF
OE-számhoz:
4386426
OE-számhoz:
4609099
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

FORD (4 386 426)
FORD (4386426S1)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.8 16V Benzin 1798 81kW (110LE) 1798ccm CGBACGBB 15482

1.8 16V Benzin 1798 92kW (125LE) 1798ccm CHBACHBB 15484

1.8 SCi Benzin 1798 96kW (130LE) 1798ccm CFBA 17612

2.0 16V Benzin 1999 107kW (146LE) 1999ccm CJBACJBB 15486

2.0 16V DI / TDDi / TDCi Dízel 1998 66kW (90LE) 1998ccm D5BASDBA 15490

2.0 16V TDDi / TDCi Dízel 1998 85kW (115LE) 1998ccm D6BAHJBAHJBBHJBC 15492

2.0 TDCi Dízel 1998 96kW (130LE) 1998ccm FMBAN7BAN7BB 16452

2.2 TDCi Dízel 2198 110kW (150LE) 2198ccm QJBCQJBD 19773

2.2 TDCi Dízel 2198 114kW (155LE) 2198ccm QJBAQJBB 18269

2.5 V6 24V Benzin 2495 125kW (170LE) 2495ccm LCBD 15488

3.0 V6 24V Benzin 2967 150kW (204LE) 2967ccm REBA 18272

ST220 Benzin 2967 166kW (226LE) 2967ccm MEBA 16632

1.8 16V Benzin 1798 81kW (110LE) 1798ccm CGBACGBB 15483

1.8 16V Benzin 1798 92kW (125LE) 1798ccm CHBACHBB 15485

1.8 SCi Benzin 1798 96kW (130LE) 1798ccm CFBA 17613

2.0 16V Benzin 1999 107kW (146LE) 1999ccm CJBACJBB 15487

2.0 16V DI / TDDi / TDCi Dízel 1998 66kW (90LE) 1998ccm D5BASDBA 15491

2.0 16V TDDi / TDCi Dízel 1998 85kW (115LE) 1998ccm D6BAHJBAHJBBHJBC 15493

2.0 TDCi Dízel 1998 96kW (130LE) 1998ccm FMBAN7BAN7BB 16454

2.2 TDCi Dízel 2198 110kW (150LE) 2198ccm QJBCQJBD 10338

2.2 TDCi Dízel 2198 114kW (155LE) 2198ccm QJBAQJBB 18271

2.5 V6 24V Benzin 2495 125kW (170LE) 2495ccm LCBD 15489

3.0 V6 24V Benzin 2967 150kW (204LE) 2967ccm REBA 18274

ST220 Benzin 2967 166kW (226LE) 2967ccm MEBA 16634

1.8 16V Benzin 1798 81kW (110LE) 1798ccm CGBACGBB 15442

1.8 16V Benzin 1798 92kW (125LE) 1798ccm CHBACHBB 15443

1.8 SCi Benzin 1798 96kW (130LE) 1798ccm CFBA 17614

2.0 16V Benzin 1999 107kW (146LE) 1999ccm CJBACJBB 15444

2.0 16V DI / TDDi / TDCi Dízel 1998 66kW (90LE) 1998ccm D5BASDBA 15446

2.0 16V TDDi / TDCi Dízel 1998 85kW (115LE) 1998ccm D6BAHJBAHJBBHJBC 15447

2.0 TDCi Dízel 1998 96kW (130LE) 1998ccm FMBAN7BAN7BB 16453

2.2 TDCi Dízel 2198 110kW (150LE) 2198ccm QJBCQJBD 19764

2.2 TDCi Dízel 2198 114kW (155LE) 2198ccm QJBAQJBB 18270

2.5 V6 24V Benzin 2495 125kW (170LE) 2495ccm LCBD 15445

2.5 V6 Benzin 2495 125kW (170LE) 2495ccm LCBD 39219

3.0 V6 24V Benzin 2967 150kW (204LE) 2967ccm REBA 18273

ST220 Benzin 2967 166kW (226LE) 2967ccm MEBA 16633

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom