Univerzális menü

Sachs támcsapágy gólyaláb első tengely bal,első tengely jobb

Ford Mondeo
Cikkszám: 802 469
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1905800
1 munkanap alatt beszerezhető 3 db.
Bolti ár:
10 760 Ft
-12%
Online ár:
9 440 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 12:00-ig leadott rendelés másnap; 12:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 12:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 12:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 12:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 12:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 09:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 12:00-ig leadott rendelést másnap; 12:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

(134)

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

FORD (1S7W3K155AF)
FORD (1122893)
FORD (4386426)
FORD (1S713K155AE)
FORD (1117734)

FORD USA (1S7W3K155AF)


További olvasom
Alternatív javítókészlet
802 470
Tengelyenként
2
Beépítési oldal
Első tengely bal
Beépítési oldal
Első tengely jobb
OE-számhoz
1117734
OE-számhoz
1122893
OE-számhoz
1S71-3K155-AE
OE-számhoz
1S7W-3K155-AF
OE-számhoz
4386426
OE-számhoz
4609099
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.8 16V Benzin 1798 81kW (110LE) 1798ccm CGBACGBB 15482

1.8 16V Benzin 1798 92kW (125LE) 1798ccm CHBACHBB 15484

1.8 SCi Benzin 1798 96kW (130LE) 1798ccm CFBA 17612

2.0 16V Benzin 1999 107kW (146LE) 1999ccm CJBACJBB 15486

2.0 16V DI / TDDi / TDCi Dízel 1998 66kW (90LE) 1998ccm D5BASDBA 15490

2.0 16V TDDi / TDCi Dízel 1998 85kW (115LE) 1998ccm D6BAHJBAHJBBHJBC 15492

2.0 TDCi Dízel 1998 96kW (130LE) 1998ccm FMBAN7BAN7BB 16452

2.2 TDCi Dízel 2198 110kW (150LE) 2198ccm QJBCQJBD 19773

2.2 TDCi Dízel 2198 114kW (155LE) 2198ccm QJBAQJBB 18269

2.5 V6 24V Benzin 2495 125kW (170LE) 2495ccm LCBD 15488

3.0 V6 24V Benzin 2967 150kW (204LE) 2967ccm REBA 18272

ST220 Benzin 2967 166kW (226LE) 2967ccm MEBA 16632

1.8 16V Benzin 1798 81kW (110LE) 1798ccm CGBACGBB 15483

1.8 16V Benzin 1798 92kW (125LE) 1798ccm CHBACHBB 15485

1.8 SCi Benzin 1798 96kW (130LE) 1798ccm CFBA 17613

2.0 16V Benzin 1999 107kW (146LE) 1999ccm CJBACJBB 15487

2.0 16V DI / TDDi / TDCi Dízel 1998 66kW (90LE) 1998ccm D5BASDBA 15491

2.0 16V TDDi / TDCi Dízel 1998 85kW (115LE) 1998ccm D6BAHJBAHJBBHJBC 15493

2.0 TDCi Dízel 1998 96kW (130LE) 1998ccm FMBAN7BAN7BB 16454

2.2 TDCi Dízel 2198 110kW (150LE) 2198ccm QJBCQJBD 10338

2.2 TDCi Dízel 2198 114kW (155LE) 2198ccm QJBAQJBB 18271

2.5 V6 24V Benzin 2495 125kW (170LE) 2495ccm LCBD 15489

3.0 V6 24V Benzin 2967 150kW (204LE) 2967ccm REBA 18274

ST220 Benzin 2967 166kW (226LE) 2967ccm MEBA 16634

1.8 16V Benzin 1798 81kW (110LE) 1798ccm CGBACGBB 15442

1.8 16V Benzin 1798 92kW (125LE) 1798ccm CHBACHBB 15443

1.8 SCi Benzin 1798 96kW (130LE) 1798ccm CFBA 17614

2.0 16V Benzin 1999 107kW (146LE) 1999ccm CJBACJBB 15444

2.0 16V DI / TDDi / TDCi Dízel 1998 66kW (90LE) 1998ccm D5BASDBA 15446

2.0 16V TDDi / TDCi Dízel 1998 85kW (115LE) 1998ccm D6BAHJBAHJBBHJBC 15447

2.0 TDCi Dízel 1998 96kW (130LE) 1998ccm FMBAN7BAN7BB 16453

2.2 TDCi Dízel 2198 114kW (155LE) 2198ccm QJBAQJBB 18270

2.5 V6 24V Benzin 2495 125kW (170LE) 2495ccm LCBD 15445

3.0 V6 24V Benzin 2967 150kW (204LE) 2967ccm REBA 18273

ST220 Benzin 2967 166kW (226LE) 2967ccm MEBA 16633

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom