Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely,kézi kapcsolású váltó

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 37-277345
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1911028
2 munkanap alatt beszerezhető 3 db.
Bolti ár:
25 540 Ft
-9%
Online ár:
23 220 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Suplex futómű rugó elsőtengely,364mm,kézi kapcsolású váltó
Gyártó: SUPLEX
Cikkszám: 10286
Kártyaszám: 1911087
4
17 760 Ft-tól
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Beépítési oldal:
elsőtengely
huzalátmérő [mm]:
12,25
Hossz [mm]:
364
Külső átmérő [mm]:
146
Tömeg [kg]:
2,1
huzalátmérő [mm]:
12,3
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

FORD (1S715B302DA)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.8 16V Benzin 1798 81kW (110LE) 1798ccm CGBACGBB 15483

1.8 16V Benzin 1798 92kW (125LE) 1798ccm CHBACHBB 15485

1.8 SCi Benzin 1798 96kW (130LE) 1798ccm CFBA 17613

2.0 16V Benzin 1999 107kW (146LE) 1999ccm CJBACJBB 15487

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom