Powered by Smartsupp Ford MONDEO III 2000-2007 Turnier (BWY) elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely,kézi kapcsolású váltó

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 37-277345
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1911028
2 munkanap alatt beszerezhető 8 db.
Bolti ár:
25 300 Ft
-9%
Online ár:
23 000 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Suplex futómű rugó elsőtengely,364mm,kézi kapcsolású váltó
Gyártó: SUPLEX
Cikkszám: 10286
Kártyaszám: 1911087
4
17 590 Ft-tól
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Beépítési oldal:
elsőtengely
huzalátmérő [mm]:
12,25
Hossz [mm]:
364
Külső átmérő [mm]:
146
Tömeg [kg]:
2,1
huzalátmérő [mm]:
12,3
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

FORD (1S715B302DA)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.8 16V benzin (1.8 16V 81kw 110LE 1798ccm) Eng.code: CGBA,CGBB Type id: 15483

1.8 16V benzin (1.8 16V 92kw 125LE 1798ccm) Eng.code: CHBA,CHBB Type id: 15485

1.8 SCi benzin (1.8 16V 96kw 130LE 1798ccm) Eng.code: CFBA Type id: 17613

2.0 16V benzin (2.0 16V 107kw 146LE 1999ccm) Eng.code: CJBA,CJBB Type id: 15487

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom