Powered by Smartsupp Mercedes-Benz C-CLASS 1993-2000 (W202) hátsótengely futómű rugó
Univerzális menü

Sachs futómű rugó 346mm,hátsótengely

Mercedes-Benz C-Class
Cikkszám: 996 539
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 2353520
Termékfotó
Kyb futómű rugó hátsótengely,343mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RA5346
Kártyaszám: 2346380
13
12 455 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Jellemző méret:
AA
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
2,76
Vastagság 1 [mm]:
13,5
Külső átmérő [mm]:
103
Hossz [mm]:
343
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

MERCEDES-BENZ (202 324 20 04)

MERCEDES-BENZ (A2023242004)


Tovább olvasom
Átmérő [mm]
13,25
Hossz [mm]
346
Külső átmérő [mm]
101
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

C 200 (202.020) benzin (2.0 16V 100kw 136LE 1998ccm) Eng.code: M111.941,M111.945 Type id: 3945

C 200 CDI (202.134) diesel (2.2 16V 75kw 102LE 2151ccm) Eng.code: OM611.960 Type id: 10229

C 220 (202.022) benzin (2.2 16V 110kw 150LE 2199ccm) Eng.code: M111.961 Type id: 967

C 220 D (202.021) diesel (2.2 16V 55kw 75LE 2155ccm) Eng.code: OM604.910 Type id: 11079

C 230 Kompressor (202.024) benzin (2.3 16V 142kw 193LE 2295ccm) Eng.code: M111.975 Type id: 5115

C 250 Turbo-D (202.128) diesel (2.5 20V 110kw 150LE 2497ccm) Eng.code: OM605.960 Type id: 5117

C 280 (202.029) benzin (2.8 18V 145kw 197LE 2799ccm) Eng.code: M112.920 Type id: 8385

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom