Powered by Smartsupp Mercedes-Benz C-CLASS 1993-2000 (W202) elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-240784
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2355806
2 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
16 990 Ft
-12%
Online ár:
14 900 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 11:00-ig leadott rendelés másnap; 11:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 11:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 11:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést másnap; 11:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (33)

Termékfotó
Monroe futómű rugó 110mm
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP1441
Kártyaszám: 2355828
4
31 160 Ft-tól
Hossz [mm]:
110
Tömeg [kg]:
3,7
Külső átmérő [mm]:
110
Garancia:
5 év garancia
Csomagolási hossz [cm]:
40,6
Csomagolási szélesség [cm]:
15,1
Csomagolási magasság [cm]:
15,2
huzalátmérő [mm]:
14,8
Termékfotó
Suplex futómű rugó elsőtengely,356mm
Gyártó: SUPLEX
Cikkszám: 19203
Kártyaszám: 2388920
7
8 120 Ft-tól
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Beépítési oldal:
elsőtengely
Színjelzés:
piros
Színjelzés:
szürke
huzalátmérő [mm]:
14,75
Hossz [mm]:
356
Külső átmérő [mm]:
111
Tömeg [kg]:
3,35
huzalátmérő [mm]:
14,8
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

MERCEDES-BENZ (202 321 18 04)

MERCEDES-BENZ (A2023211804)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

C 220 D (202.021) diesel (2.2 16V 55kw 75LE 2155ccm) Eng.code: OM604.910 Type id: 11079

C 250 Turbo-D (202.128) diesel (2.5 20V 110kw 150LE 2497ccm) Eng.code: OM605.960 Type id: 5117

C 280 (202.029) benzin (2.8 18V 145kw 197LE 2799ccm) Eng.code: M112.920 Type id: 8385

C 220 T CDI (202.193) diesel (2.2 16V 92kw 125LE 2151ccm) Eng.code: OM611.960 Type id: 8889

C 220 T D (202.182) diesel (2.2 16V 70kw 95LE 2155ccm) Eng.code: OM604.910 Type id: 5407

CLK 320 (208.365) benzin (3.2 18V 160kw 218LE 3199ccm) Eng.code: M112.940 Type id: 8379

CLK 200 Kompressor (208.445) benzin (2.0 16V 141kw 192LE 1998ccm) Eng.code: M111.944 Type id: 9499

CLK 230 Kompressor (208.448) benzin (2.3 16V 145kw 197LE 2295ccm) Eng.code: M111.982 Type id: 14967

CLK 430 (208.470) benzin (4.3 24V 205kw 279LE 4266ccm) Eng.code: M113.943 Type id: 9914

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom