Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-240784
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2355806
2 munkanap alatt beszerezhető 5 db.
Bolti ár:
15 900 Ft
-12%
Online ár:
13 940 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 11:00-ig leadott rendelés másnap; 11:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 11:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 11:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést másnap; 11:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (33)

Termékfotó
Monroe futómű rugó 110mm
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP1441
Kártyaszám: 2355828
4
28 410 Ft-tól
Hossz [mm]:
110
Tömeg [kg]:
3,7
Külső átmérő [mm]:
110
Garancia:
5 év garancia
Csomagolási hossz [mm]:
40,6
Csomagolási szélesség [cm]:
15,1
Csomagolási magasság [cm]:
15,2
huzalátmérő [mm]:
14,8
Termékfotó
Suplex futómű rugó elsőtengely,356mm
Gyártó: SUPLEX
Cikkszám: 19203
Kártyaszám: 2388920
6
8 120 Ft-tól
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Beépítési oldal:
elsőtengely
Színjelzés:
piros
Színjelzés:
szürke
huzalátmérő [mm]:
14,75
Hossz [mm]:
356
Külső átmérő [mm]:
111
Tömeg [kg]:
3,35
huzalátmérő [mm]:
14,8
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

MERCEDES-BENZ (202 321 18 04)

MERCEDES-BENZ (A2023211804)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

C 200 D (202.120) Dízel 1997 55kW (75LE) 1997ccm OM 601.913 962

C 220 D (202.021) Dízel 2155 55kW (75LE) 2155ccm OM 604.910 11079

C 220 D (202.121) Dízel 2155 70kW (95LE) 2155ccm OM 604.910 963

C 250 D (202.125) Dízel 2497 83kW (113LE) 2497ccm OM 605.910 964

C 250 Turbo-D (202.128) Dízel 2497 110kW (150LE) 2497ccm OM 605.960 5117

C 280 (202.028) Benzin 2799 142kW (193LE) 2799ccm M 104.941 968

C 280 (202.029) Benzin 2799 145kW (197LE) 2799ccm M 112.920 8385

C 220 T CDI (202.193) Dízel 2151 92kW (125LE) 2151ccm OM 611.960 8889

C 220 T D (202.182) Dízel 2155 55kW (75LE) 2155ccm OM 604.910 11080

C 220 T D (202.182) Dízel 2155 70kW (95LE) 2155ccm OM 604.910 5407

C 250 T Turbo-D (202.188) Dízel 2497 110kW (150LE) 2497ccm OM 605.960 5408

C 280 T (202.089) Benzin 2799 145kW (197LE) 2799ccm M 112.920 8382

320 (208.365) Benzin 3199 160kW (218LE) 3199ccm M 112.940 8379

200 Kompressor (208.444) Benzin 1998 120kW (163LE) 1998ccm M 111.956 14966

200 Kompressor (208.445) Benzin 1998 141kW (192LE) 1998ccm M 111.944 9499

230 Kompressor (208.447) Benzin 2295 142kW (193LE) 2295ccm M 111.973M 111.975 9501

230 Kompressor (208.448) Benzin 2295 145kW (197LE) 2295ccm M 111.982 14967

320 (208.465) Benzin 3199 160kW (218LE) 3199ccm M 112.940 9502

430 (208.470) Benzin 4266 205kW (279LE) 4266ccm M 113.943 9914

55 AMG (208.474) Benzin 5439 255kW (347LE) 5439ccm M 113.981M 113.984 142039

55 AMG (208.474) Benzin 5439 255kW (347LE) 5439ccm M 113.981M 113.984 14506

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom