Univerzális menü

Sachs futómű rugó 356mm

Mercedes-Benz C-Class,CLK
Cikkszám: 997 694
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 2388918
1 munkanap alatt beszerezhető 5 db.
Bolti ár:
20 230 Ft
-12%
Online ár:
17 750 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 15:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól; 15:00 után leadott rendelés esetén 3 munkanap múlva lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanygok folyadékok elektromos alkatrészek visszáruzása nem lehetséges. A visszáruzandó tételeket sérülés mentes eredeti csomagolásban hat napon belül vesszük vissza. Cseredarabok mechanikai sérülés mentesen tisztán gyári csomagolásban visszáruzhatóak. (219)

Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,355mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RA1466
Kártyaszám: 2355822
11
15 520 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Jellemző méret:
AA
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
3,36
Vastagság 1 [mm]:
14,8
Külső átmérő [mm]:
110
Hossz [mm]:
355
Termékfotó
Kamoka futómű rugó elsőtengely
Gyártó: KAMOKA
Cikkszám: 2110183
Kártyaszám: 2393544
20
15 640 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Rugóforma:
Csavarrugó
Felszereltségi változat:
For Classic/Elegance
Hossz [mm]:
379
Külső átmérő [mm]:
111
huzalátmérő [mm]:
14,25
huzalátmérő [mm]:
14
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

MERCEDES-BENZ (202 321 18 04)

MERCEDES-BENZ (A2023211804)


További olvasom
Külső átmérő [mm]
111
Átmérő [mm]
14,75
Hossz [mm]
356
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

C 250 Turbo-D (202.128) Dízel 2497 110kW (150LE) 2497ccm OM 605.960 5117

C 280 (202.028) Benzin 2799 142kW (193LE) 2799ccm M 104.941 968

C 200 T CDI (202.194) Dízel 2151 75kW (102LE) 2151ccm OM 611.960 10966

C 220 T CDI (202.193) Dízel 2151 92kW (125LE) 2151ccm OM 611.960 8889

C 230 T Kompressor (202.085) Benzin 2295 142kW (193LE) 2295ccm M 111.975 8380

C 250 T Turbo-D (202.188) Dízel 2497 110kW (150LE) 2497ccm OM 605.960 5408

C 280 T (202.089) Benzin 2799 145kW (197LE) 2799ccm M 112.920 8382

200 Kompressor (208.344) Benzin 1998 120kW (163LE) 1998ccm M 111.956 14964

230 Kompressor (208.348) Benzin 2295 145kW (197LE) 2295ccm M 111.982 14965

320 (208.365) Benzin 3199 160kW (218LE) 3199ccm M 112.940 8379

430 (208.370) Benzin 4266 205kW (279LE) 4266ccm M 113.943 9340

200 Kompressor (208.444) Benzin 1998 120kW (163LE) 1998ccm M 111.956 14966

200 Kompressor (208.445) Benzin 1998 141kW (192LE) 1998ccm M 111.944 9499

230 Kompressor (208.447) Benzin 2295 142kW (193LE) 2295ccm M 111.973M 111.975 9501

230 Kompressor (208.448) Benzin 2295 145kW (197LE) 2295ccm M 111.982 14967

320 (208.465) Benzin 3199 160kW (218LE) 3199ccm M 112.940 9502

430 (208.470) Benzin 4266 205kW (279LE) 4266ccm M 113.943 9914

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom