Univerzális menü

Bilstein futómű rugó hátsótengely,kézi kapcsolású váltó

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-266562
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2394504
1 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
12 080 Ft
-12%
Online ár:
10 600 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 12:00-ig leadott rendelés esetén még aznap; 12:00 után leadott rendelés esetén következő munkanap lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 10:00-ig leadott rendelés esetén még aznap 15:30 után; 10:00 után leadottrendelés esetén következő munkanap 09:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 12:00-ig leadott rendelés esetén következő munkanap 09:00-tól; 12:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 09:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést aznap; 11:00 után leadott rendelést következő munkanap átadjuk futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (8)

Termékfotó
Meyle futómű rugó hátsótengely,rugóacél
Gyártó: MEYLE
Cikkszám: 014 032 0483
Kártyaszám: 2356208
9
15 560 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
csak párban cserélendő:
Magasság [mm]:
320
Vastagság [mm]:
14,1
Szükséges darabszám:
2
Anyag:
Rugóacél
a páros csere javasolt:
Termékfotó
Suplex futómű rugó hátsótengely,322mm
Gyártó: SUPLEX
Cikkszám: 19163
Kártyaszám: 2356217
8
18 020 Ft-tól
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Beépítési oldal:
hátsótengely
Színjelzés:
kék (3x)
huzalátmérő [mm]:
14
Hossz [mm]:
322
Külső átmérő [mm]:
100
Tömeg [kg]:
2,7
Termékfotó
Monroe futómű rugó 320mm,hátsótengely
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP2618
Kártyaszám: 2360513
12
17 930 Ft-tól
Hossz [mm]:
320
Tömeg [kg]:
2,9
Külső átmérő [mm]:
99
Belső átmérő 1 [mm]:
72
Belső átmérő 2 [mm]:
72
Garancia:
5 év garancia
Menetek száma:
8,4
Csomagolási hossz [mm]:
41,5
Csomagolási szélesség [cm]:
15,1
Csomagolási magasság [cm]:
15,2
Vámtarifa szám:
73 202 089
huzalátmérő [mm]:
14
Termékfotó
Kyb futómű rugó hátsótengely,321mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RA5673
Kártyaszám: 2371645
12
14 330 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Jellemző méret:
AA
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
2,71
Vastagság 1 [mm]:
14
Külső átmérő [mm]:
99
Hossz [mm]:
321
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

MERCEDES-BENZ (210 324 34 04)

MERCEDES-BENZ (A2103243404)


További olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

200 CGI (209.343) Benzin 1796 125kW (170LE) 1796ccm M 271.942 16659

200 Kompressor (209.341) Benzin 1796 135kW (184LE) 1796ccm M 271.955 23157

200 Kompressor (209.342) Benzin 1796 120kW (163LE) 1796ccm M 271.940 16658

220 CDI (209.308) Dízel 2148 100kW (136LE) 2148ccm OM 646.966 58598

220 CDI (209.308) Dízel 2148 110kW (150LE) 2148ccm OM 646.966 18707

240 (209.361) Benzin 2597 125kW (170LE) 2597ccm M 112.912 16657

270 CDI (209.316) Dízel 2685 125kW (170LE) 2685ccm OM 612.962OM 612.967 16699

280 (209.354) Benzin 2996 170kW (231LE) 2996ccm M 272.940 18706

320 (209.365) Benzin 3199 160kW (218LE) 3199ccm M 112.955 16629

320 CDI (209.320) Dízel 2987 165kW (224LE) 2987ccm OM 642.910 18708

350 (209.356) Benzin 3498 200kW (272LE) 3498ccm M 272.960 18705

500 (209.372) Benzin 5461 285kW (388LE) 5461ccm M 273.965 21568

500 (209.375) Benzin 4966 225kW (306LE) 4966ccm M 113.968 16630

CLK 200 CGI (209.343) Benzin 1796 125kW (170LE) 1796ccm M 271.942 17188

CLK 200 Kompressor (209.441) Benzin 1796 135kW (184LE) 1796ccm M 271.955 23158

CLK 200 Kompressor (209.442) Benzin 1796 120kW (163LE) 1796ccm M 271.940 17187

CLK 240 (209.461) Benzin 2597 125kW (170LE) 2597ccm M 112.912 17189

CLK 280 (209.454) Benzin 2996 170kW (231LE) 2996ccm M 272.940 18704

CLK 320 (209.465) Benzin 3199 160kW (218LE) 3199ccm M 112.955 17190

CLK 320 CDI (209.420) Dízel 2987 165kW (224LE) 2987ccm OM 642.910 20640

CLK 350 (209.456) Benzin 3498 200kW (272LE) 3498ccm M 272.960 18703

E 200 CDI (210.007) Dízel 2148 85kW (116LE) 2148ccm OM 611.961 12580

E 200 CDI (210.007) Dízel 2151 75kW (102LE) 2151ccm OM 611.961 10146

E 200 D (210.003) Dízel 1997 65kW (88LE) 1997ccm OM 604.917 8557

E 200 Kompressor (210.045) Benzin 1998 137kW (186LE) 1998ccm M 111.947 8692

E 200 Kompressor (210.048) Benzin 1998 120kW (163LE) 1998ccm M 111.957 15061

E 220 CDI (210.006) Dízel 2148 105kW (143LE) 2148ccm OM 611.961 12583

E 220 CDI (210.006) Dízel 2151 92kW (125LE) 2151ccm OM 611.961 10144

E 220 D (210.004) Dízel 2155 70kW (95LE) 2155ccm OM 604.912 4689

E 220 D Dízel 2155 55kW (75LE) 2155ccm OM 604.912 11081

E 230 (210.037) Benzin 2295 110kW (150LE) 2295ccm M 111.970 4693

E 240 (210.062) Benzin 2597 125kW (170LE) 2597ccm M 112.914 15062

E 250 D (210.010) Dízel 2497 83kW (113LE) 2497ccm OM 605.912 4690

E 250 Turbo-D (210.015) Dízel 2497 110kW (150LE) 2497ccm OM 605.962 8388

E 270 CDI (210.016) Dízel 2685 125kW (170LE) 2685ccm OM 612.961 12585

E 280 (210.053) Benzin 2799 142kW (193LE) 2799ccm M 104.945 5372

E 280 (210.063) Benzin 2799 150kW (204LE) 2799ccm M 112.921 7832

E 290 Turbo-D (210.017) Dízel 2874 95kW (129LE) 2874ccm OM 602.982 5371

E 300 D (210.020) Dízel 2996 100kW (136LE) 2996ccm OM 606.912 4692

E 300 Turbo-D (210.025) Dízel 2996 130kW (177LE) 2996ccm OM 606.962 7835

E 320 (210.055) Benzin 3199 162kW (220LE) 3199ccm M 104.995 4694

E 320 (210.065) Benzin 3199 165kW (224LE) 3199ccm M 112.941 7834

E 320 CDI (210.026) Dízel 3222 145kW (197LE) 3222ccm OM 613.961 12587

E 200 T (210.235) Benzin 1998 100kW (136LE) 1998ccm M 111.942 5540

E 200 T Kompressor (210.245) Benzin 1998 137kW (186LE) 1998ccm M 111.947 8691

E 200 T Kompressor (210.248) Benzin 1998 120kW (163LE) 1998ccm M 111.957 15063

E 220 T CDI (210.206) Dízel 2148 105kW (143LE) 2148ccm OM 611.961 12642

E 220 T CDI (210.206) Dízel 2151 92kW (125LE) 2151ccm OM 611.961 10145

E 230 T (210.237) Benzin 2295 110kW (150LE) 2295ccm M 111.970 5541

E 240 T (210.261) Benzin 2398 125kW (170LE) 2398ccm M 112.911 8689

E 240 T (210.262) Benzin 2597 125kW (170LE) 2597ccm M 112.914 15064

E 250 T D (210.210) Dízel 2497 83kW (113LE) 2497ccm OM 605.912 5544

E 250 T Turbo-D (210.215) Dízel 2497 110kW (150LE) 2497ccm OM 605.962 8389

E 270 T CDI (210.216) Dízel 2685 125kW (170LE) 2685ccm OM 612.961 12590

E 270 T CDI Dízel 2685 120kW (163LE) 2685ccm OM 612.961 6027

E 280 T (210.263) Benzin 2799 150kW (204LE) 2799ccm M 112.921 8525

E 290 T Turbo-D (210.217) Dízel 2874 95kW (129LE) 2874ccm OM 602.982 5543

E 300 T Turbo-D (210.225) Dízel 2996 130kW (177LE) 2996ccm OM 606.962 7839

E 320 T (210.265) Benzin 3199 165kW (224LE) 3199ccm M 112.941 7838

E 320 T CDI (210.226) Dízel 3222 145kW (197LE) 3222ccm OM 613.961 12588

E 420 T (210.272) Benzin 4196 205kW (279LE) 4196ccm M 119.985 5542

E 430 T (210.270) Benzin 4266 205kW (279LE) 4266ccm M 113.940 8690

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom