Powered by Smartsupp Opel ASTRA H 2004-2014 kombi (A04) hátsótengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó hátsótengely

Cikkszám: 38-162374
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2708736
Termékfotó
Monroe futómű rugó 290mm,hátsótengely
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SN3412
Kártyaszám: 2707232
14
12 610 Ft-tól
Hossz [mm]:
290
Tömeg [kg]:
1,82
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Külső átmérő [mm]:
147
Menetek száma:
5,9
Csomagolási hossz [cm]:
40,6
Csomagolási szélesség [cm]:
16,8
Csomagolási magasság [cm]:
16,7
Vámtarifa szám:
73 202 089
huzalátmérő [mm]:
12,25
Garancia:
5 év garancia
huzalátmérő [mm]:
12,2
Termékfotó
Kyb futómű rugó hátsótengely,324mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RJ6645
Kártyaszám: 2708754
10
17 060 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Rugóforma:
Változó rugóátmérőjű csavarrugó
Jellemző méret:
MB
Tömeg [kg]:
2,2
Átmérő 1 [mm]:
8,5
Átmérő 2 [mm]:
13,2
Átmérő 3 [mm]:
8,5
Külső átmérő [mm]:
145
Hossz [mm]:
324
Termékfotó
Kyb futómű rugó hátsótengely,290mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RX6645
Kártyaszám: 2708755
12
10 170 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Jellemző méret:
E
Tömeg [kg]:
1,8
Vastagság 1 [mm]:
12,3
Külső átmérő [mm]:
147
Hossz [mm]:
290
Termékfotó
Sachs futómű rugó 320mm,hátsótengely
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 994 113
Kártyaszám: 2708774
12
27 250 Ft-tól
Jellemző méret:
D
Hossz [mm]:
320
Külső átmérő [mm]:
145
Átmérő 1 [mm]:
8,6
Átmérő 2 [mm]:
13
Átmérő 3 [mm]:
8,6
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Suplex futómű rugó hátsótengely,310mm
Gyártó: SUPLEX
Cikkszám: 23428
Kártyaszám: 2708782
8
35 970 Ft-tól
Rugóforma:
Miniblokk
Beépítési oldal:
hátsótengely
huzalátmérő [mm]:
8,5
Huzalátmérő 1 [mm]:
13
Huzalátmérő 2 [mm]:
8,5
Hossz [mm]:
310
Külső átmérő [mm]:
145
Tömeg [kg]:
2,2
Rugóforma:
Változó rugóátmérőjű csavarrugó
Hossz [mm]:
322
Tömeg [kg]:
2,3
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

OPEL (13115541)
OPEL (424098)
OPEL (93181483)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

1.3 CDTI (L35) diesel (1.2 16V 66kw 90LE 1248ccm) Eng.code: Z13DTH Type id: 19115

1.4 (L35) benzin (1.4 16V 55kw 75LE 1364ccm) Eng.code: Z14XEL Type id: 9156

1.4 LPG (L35) benzin/LPG (1.4 16V 66kw 90LE 1364ccm) Eng.code: Z14XEP Type id: 6044

1.6 (L35) benzin (1.6 16V 85kw 116LE 1598ccm) Eng.code: A16XER,Z16XER Type id: 22683

1.6 Turbo (L35) benzin (1.6 16V 132kw 180LE 1598ccm) Eng.code: A16LET,Z16LET Type id: 22678

1.7 CDTI (L35) diesel (1.7 16V 74kw 101LE 1686ccm) Eng.code: Z17DTH Type id: 18079

1.7 CDTI (L35) diesel (1.7 16V 81kw 110LE 1686ccm) Eng.code: A17DTJ,Z17DTJ Type id: 22688

1.9 CDTI (L35) diesel (1.9 16V 110kw 150LE 1910ccm) Eng.code: Z19DTH Type id: 18080

1.9 CDTI (L35) diesel (1.9 8V 74kw 100LE 1910ccm) Eng.code: Z19DTL Type id: 19120

1.9 CDTI (L35) diesel (1.9 8V 88kw 120LE 1910ccm) Eng.code: Z19DT Type id: 19118

2.0 Turbo (L35) benzin (2.0 16V 125kw 170LE 1998ccm) Eng.code: Z20LEL Type id: 18076

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom