Univerzális menü

Sachs futómű rugó 320mm,hátsótengely

Cikkszám: 994 113
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 2708774
1 munkanap alatt beszerezhető 10 db.
Bolti ár:
33 790 Ft
-9%
Online ár:
30 720 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 15:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól; 15:00 után leadott rendelés esetén 3 munkanap múlva lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanygok folyadékok elektromos alkatrészek visszáruzása nem lehetséges. A visszáruzandó tételeket sérülés mentes eredeti csomagolásban hat napon belül vesszük vissza. Cseredarabok mechanikai sérülés mentesen tisztán gyári csomagolásban visszáruzhatóak. (219)

Termékfotó
Monroe futómű rugó 290mm,hátsótengely
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SN3412
Kártyaszám: 2707232
12
12 160 Ft-tól
Hossz [mm]:
290
Tömeg [kg]:
1,82
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Külső átmérő [mm]:
147
Menetek száma:
5,9
Csomagolási hossz [mm]:
40,6
Csomagolási szélesség [cm]:
16,8
Csomagolási magasság [cm]:
16,7
Vámtarifa szám:
73 202 089
huzalátmérő [mm]:
12,25
Garancia:
5 év garancia
huzalátmérő [mm]:
12,2
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

OPEL (93181483)
OPEL (424098)


További olvasom
Jellemző méret
D
Hossz [mm]
320
Külső átmérő [mm]
145
Átmérő 1 [mm]
8,6
Átmérő 2 [mm]
13
Átmérő 3 [mm]
8,6
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.3 CDTI (L35) Dízel 1248 66kW (90LE) 1248ccm Z 13 DTH 19115

1.4 (L35) Benzin 1364 66kW (90LE) 1364ccm Z 14 XEP 18073

1.4 LPG (L35) Benzin/Autógáz (LPG) 1364 66kW (90LE) 1364ccm Z 14 XEP 6044

1.6 (L35) Benzin 1598 77kW (105LE) 1598ccm Z 16 XE1Z 16 XEP 18074

1.6 (L35) Benzin 1598 85kW (116LE) 1598ccm A 16 XERZ 16 XER 22683

1.6 Turbo (L35) Benzin 1598 132kW (180LE) 1598ccm A 16 LETZ 16 LET 22678

1.7 CDTI (L35) Dízel 1686 59kW (80LE) 1686ccm Z 17 DTL 18078

1.7 CDTI (L35) Dízel 1686 74kW (101LE) 1686ccm Z 17 DTH 18079

1.7 CDTI (L35) Dízel 1686 81kW (110LE) 1686ccm A 17 DTJZ 17 DTJ 22688

1.7 CDTI (L35) Dízel 1686 92kW (125LE) 1686ccm A 17 DTRZ 17 DTR 22691

1.8 (L35) Benzin 1796 103kW (140LE) 1796ccm A 18 XERZ 18 XER 20010

1.8 (L35) Benzin 1796 92kW (125LE) 1796ccm Z 18 XE 18075

1.9 CDTI (L35) Dízel 1910 110kW (150LE) 1910ccm Z 19 DTH 18080

1.9 CDTI (L35) Dízel 1910 74kW (100LE) 1910ccm Z 19 DTL 19120

1.9 CDTI (L35) Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm Z 19 DT 19118

1.9 CDTI 16V (L35) Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm Z 19 DTJ 18245

2.0 Turbo (L35) Benzin 1998 125kW (170LE) 1998ccm Z 20 LEL 18076

2.0 Turbo (L35) Benzin 1998 147kW (200LE) 1998ccm Z 20 LER 18077

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom