Univerzális menü

Bilstein futómű rugó hátsótengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 38-240508
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2791230
2 munkanap alatt beszerezhető 3 db.
Bolti ár:
45 380 Ft
-9%
Online ár:
41 260 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Monroe futómű rugó 308mm,hátsótengely
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP3455
Kártyaszám: 2791268
7
27 630 Ft-tól
Hossz [mm]:
308
Tömeg [kg]:
2,8
Rugóforma:
Miniblokk
Rugóforma:
Változó rugóátmérőjű csavarrugó
Belső átmérő 1 [mm]:
46,5
Belső átmérő 2 [mm]:
46,5
Garancia:
5 év garancia
Menetek száma:
8,3
Csomagolási hossz [mm]:
40,6
Csomagolási szélesség [cm]:
16,7
Csomagolási magasság [cm]:
16,8
Drót átmérőtől [mm]:
9
Drótátmérőig [mm]:
13,8
Vámtarifa szám:
73 202 089
Belső átmérő 1 [mm]:
46
Belső átmérő 2 [mm]:
46
Termékfotó
Sachs futómű rugó 304mm,hátsótengely
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 994 126
Kártyaszám: 2791281
5
26 900 Ft-tól
Jellemző méret:
D
Hossz [mm]:
304
Átmérő 3 [mm]:
9,25
Átmérő 2 [mm]:
13,75
Átmérő 1 [mm]:
9,2
Külső átmérő [mm]:
148
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

OPEL (424109)
OPEL (93187076)


További olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

1.6 (M75) Benzin 1598 77kW (105LE) 1598ccm Z 16 XE1Z 16 XEP 18686

1.6 (M75) Benzin 1598 85kW (115LE) 1598ccm A 16 XERZ 16 XER 25501

1.7 CDTI (M75) Dízel 1686 81kW (110LE) 1686ccm A 17 DTJZ 17 DTJ 25502

1.7 CDTI (M75) Dízel 1686 92kW (125LE) 1686ccm A 17 DTR 25503

1.8 (M75) Benzin 1796 103kW (140LE) 1796ccm A 18 XERZ 18 XER 18886

1.8 (M75) Benzin 1796 88kW (120LE) 1796ccm A 18 XEL 53382

1.8 LPG (M75) Benzin/Autógáz (LPG) 1796 103kW (140LE) 1796ccm Z 18 XER 128502

1.9 CDTI (M75) Dízel 1910 110kW (150LE) 1910ccm Z 19 DTH 18689

1.9 CDTI (M75) Dízel 1910 74kW (100LE) 1910ccm Z 19 DTL 18690

1.9 CDTI (M75) Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm Z 19 DT 18691

2.0 (M75) Benzin 1998 147kW (200LE) 1998ccm Z 20 LER 18687

2.0 (M75) Benzin 1998 177kW (241LE) 1998ccm Z 20 LEH 19261

2.2 (M75) Benzin 2198 110kW (150LE) 2198ccm Z 22 YH 18688

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom