Powered by Smartsupp Opel ZAFIRA B 2005-2015 (A05) hátsótengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó hátsótengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 38-240508
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2791230
2 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
44 950 Ft
-9%
Online ár:
40 870 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Monroe futómű rugó 308mm,hátsótengely
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP3455
Kártyaszám: 2791268
7
22 880 Ft-tól
Hossz [mm]:
308
Tömeg [kg]:
2,8
Rugóforma:
Miniblokk
Rugóforma:
Változó rugóátmérőjű csavarrugó
Belső átmérő 1 [mm]:
46,5
Belső átmérő 2 [mm]:
46,5
Garancia:
5 év garancia
Menetek száma:
8,3
Csomagolási hossz [cm]:
40,6
Csomagolási szélesség [cm]:
16,7
Csomagolási magasság [cm]:
16,8
Drót átmérőtől [mm]:
9
Drótátmérőig [mm]:
13,8
Vámtarifa szám:
73 202 089
Belső átmérő 1 [mm]:
46
Belső átmérő 2 [mm]:
46
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

OPEL (424109)
OPEL (93187076)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

1.6 (M75) benzin (1.6 16V 85kw 115LE 1598ccm) Eng.code: A16XER,Z16XER Type id: 25501

1.7 CDTI (M75) diesel (1.7 16V 81kw 110LE 1686ccm) Eng.code: A17DTJ,Z17DTJ Type id: 25502

1.8 (M75) benzin (1.8 16V 103kw 140LE 1796ccm) Eng.code: A18XER,Z18XER Type id: 18886

1.8 (M75) benzin (1.8 16V 88kw 120LE 1796ccm) Eng.code: A18XEL Type id: 53382

1.8 LPG (M75) benzin/LPG (1.8 16V 103kw 140LE 1796ccm) Eng.code: Z18XER Type id: 128502

1.9 CDTI (M75) diesel (1.9 16V 110kw 150LE 1910ccm) Eng.code: Z19DTH Type id: 18689

1.9 CDTI (M75) diesel (1.9 8V 74kw 100LE 1910ccm) Eng.code: Z19DTL Type id: 18690

2.0 (M75) benzin (2.0 16V 147kw 200LE 1998ccm) Eng.code: Z20LER Type id: 18687

2.0 (M75) benzin (2.0 16V 177kw 241LE 1998ccm) Eng.code: Z20LEH Type id: 19261

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom