Powered by Smartsupp Seat TOLEDO III 2004-2009 (5P2) futómű rugó
Univerzális menü

Sachs futómű rugó 305mm

Seat Leon 1.6 benzin,Toledo 1.6 benzin
Cikkszám: 997 856
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 3017896
Termékfotó
Monroe futómű rugó 316mm
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP3520
Kártyaszám: 2977677
14
12 158 Ft-tól
Hossz [mm]:
316
Tömeg [kg]:
1,8
Külső átmérő [mm]:
140
Belső átmérő 1 [mm]:
81
Belső átmérő 2 [mm]:
75
Garancia:
5 év garancia
Menetek száma:
5,3
Csomagolási hossz [cm]:
40,6
Csomagolási szélesség [cm]:
15,1
Csomagolási magasság [cm]:
15,2
Vámtarifa szám:
73 202 089
huzalátmérő [mm]:
12,3
Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,297mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RH1718
Kártyaszám: 3409029
10
13 908 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
2
Vastagság 1 [mm]:
13
Külső átmérő [mm]:
141
Hossz [mm]:
297
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

SEAT (1K0 411 105 CT)
VW (1K0 411 105 CT)


Tovább olvasom
Hossz [mm]
305
Külső átmérő [mm]
140
Átmérő [mm]
12,5
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.6 benzin (1.6 8V 75kw 102LE 1595ccm) Eng.code: BSE,BSF,CCSA Type id: 18766

1.6 benzin (1.6 8V 75kw 102LE 1595ccm) Eng.code: BGU,BSE,BSF,CCSA Type id: 18380

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom