Powered by Smartsupp Skoda OCTAVIA III 2004-2013 Combi (1Z5) hátsótengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-199570
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 3042152
2 munkanap alatt beszerezhető 10 db.
Bolti ár:
19 720 Ft
-9%
Online ár:
17 930 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Kyb futómű rugó hátsótengely,382mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RH6426
Kártyaszám: 3042165
9
15 480 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
2,76
Vastagság 1 [mm]:
13
Külső átmérő [mm]:
116
Hossz [mm]:
382
További termékek
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

1.6 TDI 4x4 diesel (1.6 16V 77kw 105LE 1598ccm) Eng.code: CAYC Type id: 5013

1.8 TSI 4x4 benzin (1.8 16V 112kw 152LE 1798ccm) Eng.code: CDAB Type id: 6800

1.8 TSI 4x4 benzin (1.8 16V 118kw 160LE 1798ccm) Eng.code: CDAA Type id: 31594

1.9 TDI 4x4 diesel (1.9 8V 77kw 105LE 1896ccm) Eng.code: BKC,BLS,BXE Type id: 18481

2.0 FSI 4x4 benzin (2.0 16V 110kw 150LE 1984ccm) Eng.code: BLX,BLY,BVX Type id: 18480

2.0 TDI 16V 4x4 diesel (2.0 16V 103kw 140LE 1968ccm) Eng.code: BKD,CFHC,CLCB Type id: 6042

2.0 TDI 4x4 diesel (2.0 16V 81kw 110LE 1968ccm) Eng.code: CFHF Type id: 4819

2.0 TDI 4x4 diesel (2.0 8V 103kw 140LE 1968ccm) Eng.code: BMM Type id: 19821

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom